Hur kan man vara så urbota korkad att man kastar ett projekt utan att kolla Vad som finns i det först? Vill bara påpeka att kasta sig framför ett tog antagligen inte löser ett dugg! :) <b>"Vill bara påpeka att kasta sig framför ett tog antagligen inte löser ett dugg! :) "</b> När jag tänker efter lite, gör det inte väldigt ont att få ett tåg i knoppen? Tror jag skippar den tanken, får helt enkelt bita i det sura äpplet och skriva om eländet, alltid lär man sig något nytt på kuppen. <b>gör det inte väldigt ont att få ett tåg i knoppen?</b> Oj nostalgitripp verkligen. Fragglarna, kan de inte sända de programmen igen? <b>Fragglarna, kan de inte sända de programmen igen?</b> Appropå nostalgitripp. Linus på linjen. http://www.tv5.org/TV5Site/la_linea/index.php Jag lyckades rädda massa filer åt min syster som råkade radera fel mapp med programmet som nämns i denna tråden: [Gratis/OpenSource recovery-program?] Hoppas att det kan vara till någon hjälp. Jag gjorde om allt eftersom jag är så "lat" så gjorde jag en funktion som skrev ut mina formfields och namngav dem.Jag kastar mig framför ett tåg snart...
Jepp, jag har kastat bort ca 4 timmars jobb. Shift + delete är något jag måste lära mig av med tydligen..
Tur att jag bara labbar åt mig själv och inte har någon deadline att tänka på.
//Anna-Karin,
bör kanske byta nick till Åsnan istället. ;-) Sv: Jag kastar mig framför ett tåg snart...
och fyra timmar? Det är ju inget. ;)Sv:Jag kastar mig framför ett tåg snart...
Well, hon lär ju inte göra om misstaget :-) Dock inget jag rekommenderar...
Hur som helst, har du provat "återskapningsprogram"? Googla på "undelete" så hittar du massor med program. Jag vet inte om något av dem är gratis dock...Sv: Jag kastar mig framför ett tåg snart...
//Anna-KarinSv:Jag kastar mig framför ett tåg snart...
Äh, stångas man med det så gör det säkert inte ont men man kanske kan glömma alla andra känslor också efter det... ;-)
vet inte varför men jag kom at tänka på "Knäpp en tiger på nosen" och reffrängen: "Knäpp en tiger på nosen, stångas hårt med en tjur. Trampa på krokodilens tå, klarar du det har du tur." ;-)
Ingen vet vad som väntar, ingen vet vad som hänt.
Skuggor döljer oss, faror följer oss, lyckan kanske har vänt.
Bara en sak och göra, bara en sak är bra.
Gå med tuffa steg, på din egen väg, tveka aldrig nån dag.
Knäpp en tiger på nosen, stångas hårt med en tjur.
Trampa på krokodilens tå, klarar du det har du tur.
Men Gobo, jag tror att det blev fel nu, ordspråket säger ju att man ska ta tjuren vid hornen.
Visst om man vill göra det lätt för sig ja, men om man vill vara riktigt tuff och modig då säger man:
Faran finns bakom kröken, ligger alltid på lut.
Vill förstöra allt, vill förgöra allt, men ingen vet nånsin hur.
Går du ensam i världen, vandrar du dag och natt.
Lyckan söker du, lyckan finner du, som en värdefull skatt.
Trampa på krokodilens tå, klarar du det har du tur.”
Tar väl två sekunder innan någon skrivar varifrån sången kommer (utan att använda Google!!!)... ;-) Sv: Jag kastar mig framför ett tåg snart...
Vet att jag såg alla program och tror jag hade något band eller skiva med dem fast nu vet jag inte vart de är.
//Anna-KarinSv:Jag kastar mig framför ett tåg snart...
I sverige sändes enbart säsong 1 om 24 program, i USA sändes det fem säsonger med totalt 96 program. Tydligen skall de ges ut på DVD i USA snart... Varför i helvete kan jag inte komma ihåg vad jag gjorde förra veckan på jobbet, men däremot en massa saker om Fragglarna kan jag komma ihåg??? ;-) Sv: Jag kastar mig framför ett tåg snart...
Bör kanske inte ses på jobbet så att chefen hör era skratt eka.Sv: Jag kastar mig framför ett tåg snart...
/JohanSv:Jag kastar mig framför ett tåg snart...
Vis av erfarenheten så har jag nu märkt mappen med Kasta inte.
//Anna-Karin