Hon är slut, fae... vad dåligt, hon har egentligen aldrig varit bra . >Hon är slut LOL, Förstod att det skulle vara någon "dumnisse" som skulle nappa på min provokation LOL Nådåså FETSMÄLL på dig - 12 år? Jävlas med någon i din egen ålder då! <b>Det är helt tydliget att SvenPon inte heller på detta område är någon expert.</b> Är en prick bakom mig, precis som ditt förstånd är för dig ;) "Rätt eller fel är svårt att säga. Har du fel så ska jag inte klandra dej, det är svårt att sia om framtiden." Jag "garvar läppen" av mig då någon har så lite att göra att man måste försöka framkalla rekationer för att sedan angripa de som svarar. <provokation>Kajsa Berqvist
Sanna mina ord som "KrösaMaja" skulle säga ;-)Sv: Kajsa Berqvist
Rätt eller fel är svårt att säga. Har du fel så ska jag inte klandra dej, det är svårt att sia om framtiden.
>hon har egentligen aldrig varit bra .
Skulle vilja veta hur du resonerade när du kom fram till det.
Kajsa är just nu, och har varit en längre tid, sveriges största internationella friidrottsstjärna. Rankad 1:a i världen i höjd, flera gånger utsedd till världens bästa kvinnliga höjdhoppare av "Track & Field News", leder också statistiken i år. Hon har världsrekord inomhus (2,08) och har vunnit VM både inomhus och utomhus.
Det är helt tydliget att SvenPon inte heller på detta område är någon expert.Sv:Kajsa Berqvist
Jag garvar läppen av mig.
Kajsa är en kanontjej och har så alltid varit. Bäst i världen just nu.
När man läser Anton Jinsen:s profil så står det (ålder saknas)
Jag gissar på 12Sv: Kajsa Berqvist
Bra så med svar på provokation?
/AnnSv:Kajsa Berqvist
LOL
Men vaaa fae... han ber ju om det, tror inte han är 12 .
Däremot tror jag att du börjar komma in i klimakteriet. ;-)
Ha det
Sven :-)Sv: Kajsa Berqvist
Svär inte, du bad också om det :).
/ASv:Kajsa Berqvist
- Skulle för övrigt vilja påstå att framtiden är det enda man KAN sia omSv: Kajsa Berqvist
Sv: Kajsa Berqvist
Bara det att pensionärer ges tillgång till Internet tyder ju på okunskap från den svenska regeringen. Sådant bör lagstiftas emot. Någonstans bör vi som inte uppnått den åldersgruppen kunna befinna oss
utan att behöva höra deras gnällande.
</provokation>