Tänkte bara skriva av mig lite.. Lät inte som nån vidare bra musikmobil. Dock finns det värre exempel: Motorola Rokr. Den skapades tillsammans med Apple och skulle vara en kombination av en mobil och iPod. Vem som sen kom på att dom skulle lägga in en begränsning på maximalt 100 låtar oavsett storlek på minneskort kan man fråga sig. Egentligen inte relaterat till denna tråd... men jag tänkte också få skriva av mig. ;)usch för samsung
Köpte nyligen en mobiltelefon, en Samsung E900. Hittade den på deras hemsida när jag letade under kategorin "Musikmobiler".
Köpte till ett minneskort på 1gb för att få plats med min musik. Sedan upptäcker jag att den medföljande musikspelaren endast kan hantera 4 spellistor, som alla kan ha ett begränsat antal låtar. Jaq har alltså ett minneskort fullt med musik, men kan inte spela dom i musikspelaren. Dumt!
Letar efter en ny musikspelare i j2me men verkar inte finnas så mycket.
jaja, jag varnar er för samsung e900 som "musikmobil".Sv: usch för samsung
ThomasUsch för SonyEricsson
Köpte en ny SonyEricsson i januari och den funkade fint tills i juli då den la av totalt... gick inte att få igång överhuvudtaget.
Jag tog den till närmaste SonyEricsson Service Center i slutet av juli och dom kollade på den och sa att det var batteriet som hade slutat funka. Sen sa dom att dom kunde inte byta ut batteriet för dom var osäker på om dom skulle få något ersättningsbatteri från SonyEricsson. Jag ringde SonyEricsson support och dom sa att eftersom telefonen hade garanti så skulle servicecentrat byta ut batteriet och om dom inte klarade utav det skulle telefonen skickas till huvudservicecentrat i Nacka. Jag for tillbaka till servicecentrat och informerade dom om detta och dom tog då emot telefonen.
I början av denna vecka så tog jag kontakt med servicecentrat och frågade var min telefon var och när jag skulle få tillbaka den. Dom kunde inte svara på det för dom hade skickat den ner till Nacka... men jag fick ett telefonnummer till huvudservicecentrat. Tjejen jag pratade med där sa att telefonen låg och väntade på att bli utbytt till en likadan modell och jag fick ett serviceordernummer som jag kunde använda för att se statusen på deras webbsida. I går så stod det fortfarande "Väntar på SWAP" som status så jag skickade ett e-post till huvudservicecentrat och fick svaret att det kunde ta en till två veckor tills telefonen var klar. (Dom skall alltså bara byta ut den till en exakt likadan)
Jag skickade då ett e-post till SonyEricsson support och hörde mig för hur länge det är skäligt att vänta på att få en telefon reparerad på garanti och dom svarade att 10 arbetsdagar var normal väntetid. Jag skickade då ytterligare ett meddelande och frågade om inte dom höll med om att 1½ kalendermånad kunde ses som onormal väntetid... har dock inte fått något svar än...