För typ ett år sedan så var det några pellesoftare som kämpade med www.mathschallenge.net (Projekt Euler). Har inte orkat kolla på det på länge. Ser bara att det kommer mail om nya uppgifter då och då. Har inte heller orkat kolla på det på länge.. Var nog aldrig uppe i 100% dock.. Jag fastnade på den där jävla sorteringsgrejen, och vet ju exakt vad det var för fel (V och W räknas som samma bokstav om man sorterar i Excel). Men efter den tappade jag sugen rejält. om jag känner att jag har orken någon gång efter mina studier så kanske jag ger mig på det igen. Ja den brottades jag också med länge trots att den egentligen är ganska enkel jämfört med många andra problem. Tyvärr är det rätt ofta man kör fast på en skitsak som borde stått i beskrivningen. Men kul är det i alla fall...Mathschallenge.net
Per P, Niklas J m fl har jag för mig började med detta. Hur går det för er, håller ni fortfarande på med detta? Själv låg jag på 100 % ett tag, men nu är jag nere på 89%, har några problem som känns lite för tunga för mig just nu. Sv: Mathschallenge.net
Gamla tråden: http://pellesoft.se/communicate/forum/view.aspx?msgid=138250&forumid=72&sum=1Sv:Mathschallenge.net
Sv: Mathschallenge.net
Sv:Mathschallenge.net