Har en skum bugg i firefox på min arbetsplats. Eftersom jag vet hur jag ska lösa det temporärt varje gång spelar det inte så stor roll, och det kan mycket väl ha att göra med andra applikationer, men tänkte kolla om någon upplevt problemet. > Någon som har en clue? Ang. kopieringen, har för mig att det har lättare att fungera om man högerklickar och väljer markera istället för ctrl+c Äh, startmenyn->anteckningar, ctrl-c, alt-f4, ctrl-v Jag upplever samma sak, ska testa att kopiera lite annan text nästa gång det händer för att se om det hjälper mig också... Med >= 3 av x aktiva på pellesoft måste det ju vara ganska stor mängd användare i världen som har fått problemet. Ska kolla in firefox site om jag kan hitta något. Jajemen. Kolla in https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=337281Skum bugg i firefox
FF 1.5.0.6, Win XP Pro
När jag har firefox igång, så kan den plötsligt (har ännu inte hittat något mönster för när det sker) få ett lite skumt beteende vad gäller textredigering. Den klarar inte av saker som att flytta med piltangenten, den klarar inte av att kopiera, klistra in osv. Kopiera och klistra in funkar inte heller med popupmenyn från höger musknapp eller motsvarande grej på tangentbordet.
Scroll Lock etc. har inte bytt läge när detta sker.
Vad jag gör för att lösa det är helt enkelt att öppna ett annat program, vilket som helst (jag kör med anteckningar), och kopiera lite text (jag bara öppnar en tom och kopierar ingenting). Sen klistrar jag in det i Firefox, och sen funkar allt som vanligt.
Någon som har en clue?Sv: Skum bugg i firefox
Ingen aning. Hade det problemet ofta med just firefox innan jag installerade om datorn. Nu är problemet istället att den lite för ofta får för sig att dra 100% cpu eller helt enkelt självdö :/Sv: Skum bugg i firefox
Sv:Skum bugg i firefox
Går rätt kvickt. Och ofta har man något öppet ändå. Sv: Skum bugg i firefox
/JohanSv:Skum bugg i firefox
Sv: Skum bugg i firefox
Följ alla länkar med "looks like bug number xyz".
Upprepa rekursivt tills finland vinner melodifestivalen igen. Detta kommer nog lösas snart.