Tänkte betala en sak över nätet med e-card från FSB men väntade med det när sajten ville ha min hemma adress? Lite mysko, men troligen ett försök att blockera någon som scannat ditt kort hehe jo det var det jag undrade om man skrev in en annan adress :D Möjligt är att de bara levererar till kortinnehavarens hemadress, vilket är angett i kortdatat om jag inte är helt ute och cyklar. mm men om man nu bara vill betala en tjänst och inte något fysiskt? Efter att ha sett hur mycket pengar du har på kontot, gör de en bedömning om du kan ha intressanta prylar i huset. Efter det kan det vara bra att ha hemadressen. <b> kortinnehavarens hemadress, vilket är angett i kortdatat </b>Varför ska man ge ut sin adress när man betala med kort?
Varför vill de ha det??Sv: Varför ska man ge ut sin adress när man betala med kort?
på tex Jysk eller bankomat.Dom har det krångligt att uppge din adress.
Sen kommer frågan om företaget ifråga verkligen kollar.
Skulle vara intressant om man uppgav Kalle And:s adress i Ankeborg.
DVS bara spel för galleriet.Sv:Varför ska man ge ut sin adress när man betala med kort?
Utlänska sajter har väll inte så mycket användning av min hem adressSv: Varför ska man ge ut sin adress när man betala med kort?
/AnnSv:Varför ska man ge ut sin adress när man betala med kort?
Sv: Varför ska man ge ut sin adress när man betala med kort?
Sv:Varför ska man ge ut sin adress när man betala med kort?
Adressen står inte i kortdatat, det enda som finns är förnamn och efternamn och på de flesta av oss är antalet tecken för litet så den klipper namnet.