Vi har en statsminister som springer i källaren och letar bevis mot fg. Vi hade en regering som beordrade att bevismaterial skulle förstöras, är det så mycket bättre? <b>Vi hade en regering som beordrade att bevismaterial skulle förstöras</b> Minns Toblerone mmmm...... Svinhugg går igen ! Sven Åke Persson måste ha blivit sjuk! <b>Djä... bullshit , det är inte förstört, tvärtom finns det kvar !</b> <b>Han påstår att han blivit ödmjuk.</b> <b>Sommaren 2005 (ett halvt år efter Tsunamin) beordade regeringen att alla samtalsloggar och all emailtrafik skulle raderas, allt enligt aftonbladet. Det lustiga isammanhanget är att det är och alltid har varit praxis att spara sådan information i två år, utom i just detta fallet.</b> Aftonbladet har satt i system att inte "dela med sig av sina källor", dvs komma med många påståenden som de egentligen inte hade täckning för. Om det blir "ett djävla liv" så skriver de en liten notis på ett par rader för rättelse och tar bötern på ynka 25 000kr. Förbannad och ledsen !
Voine VoineSv: Förbannad och ledsen !
Sv:Förbannad och ledsen !
Djä... bullshit , det är inte förstört, tvärtom finns det kvar !
Kanonbra ,våra kommande historiker kommer att kunna läsa vad som verkligen skrevs !
PW vad fae... har du rökt som inte kan tyda dom signaler som kommer ut ???Sv: Förbannad och ledsen !
Ut med skiten och lycka till med Era kommande 4 år.
1: Släng ut Carl Bildth , han kommer att vara en belastning 4 år framåt !
Annars är jag ödmjuk för förändringar.Sv:Förbannad och ledsen !
Han påstår att han blivit ödmjuk.Sv: Förbannad och ledsen !
Sommaren 2005 (ett halvt år efter Tsunamin) beordade regeringen att alla samtalsloggar och all emailtrafik skulle raderas, allt enligt aftonbladet. Det lustiga isammanhanget är att det är och alltid har varit praxis att spara sådan information i två år, utom i just detta fallet.Sv: Förbannad och ledsen !
Det är med Sven som med Mats Rådberg:
"Det är inte lätt att va ödmjuk, för den som är felfri som jag, jag längtar så hem till min spegel, jag blir vackrare för varje da."Sv:Förbannad och ledsen !
Sen kan man ju inte påstå att aftonbladet är den bästa källan. litar nog mer på vad en 10-åring säger i de flesta fall.Sv: Förbannad och ledsen !