Citat AB idag: Dagens artikel (möjligen gårdagens) om Idol-Cissis nakenbild är så grymt överdriven och visar hur mycket AB kollar upp vad de skriver. Åh, jag kan pusta ut. Jag var rädd att Sven Åke Persson hade lagt ut den nakenbild av sig själv... Det vill vi inte se! <b>Det vill vi inte se!</b> Vilka Vi ? .Du och dina löss ? ;-) jag vill inte heller se en nakenbild på Sven.. så nu är det "vi" eftersom vi numera är två som skriftligen inte vill se någon nakenbild på allas vår Sven "Dagens artikel (möjligen gårdagens) om Idol-Cissis nakenbild är så grymt överdriven och visar hur mycket AB kollar upp vad de skriver." "Det är klart Aftonbladet har sett bilden, men en sådan löpsedel säljer - eller ger besökare på sidan - vilket i sin tur resulterar i reklampengar." Påtal om löpsedel. Hörde att över 40% handlar just på vad som skrivs på framsidan, så det är inte konstigt dom fläslar på med allt de kan hitta på..Nakenbild !
<b>Har du råkat ut för att någon lagt ut en nakenbild eller sexfilm med dig på nätet – </b>
Näää har jag inte märkt.
Sven (67)Sv: Nakenbild !
Jag har nämligen sett denna "nakenbild" och jag måste verkligen säga att man inte ser ett dugg av Cissi (bortsett ifrån en haka), det är hennes flickvän som är motivet och jag förstår verkligen inte vad AB tänker med ibland.
För det första skriver dom "nakenbilder" i överskriften, för att sen i inledningen till artikeln ändra detta till en bild.
Man undrar ju vad AB pysslar med ibland. Kollade de själva upp bilden eller hur gick det till? Allt för att sälja? Jösses! Vad löjligt.
Jag har inte mycket över för AB, tycker i allmänhet att dagens tidningar håller låg kvalité.
/bj Sv: Nakenbild !
Sv:Nakenbild !
<b>Hör du du ! </b> Har jag inte lärt dig att du inte skall skriva i Vi form
om du inte har röstning och protokoll på detta.Sv: Nakenbild !
Sv:Nakenbild !
Det är klart Aftonbladet har sett bilden, men en sådan löpsedel säljer - eller ger besökare på sidan - vilket i sin tur resulterar i reklampengar.Sv: Nakenbild !
Det visar ju bara vilken kvalité det är på dagens tidningar. Noll kvalité.Sv:Nakenbild !