Ja för fae... jag känner viss stänk av ironi där.. hoppas jag iaf.. <citat> Jag går i en klass med bara pojkar i, det är rätt skönt faktiskt. (Men det finns förstås nackdelar).Jag håller med Skola !
Gör olika klasser för flickor och pojkar.
Allt för att få studiero. Jaaa det är helt Ok.
Ett radikalt grepp så Vi slipper höra "hora" och andra tillmäle från fjuniga pojakar
som borde lägga mer energi på Phytagora sats än den dom sitter och runkar efter.
Jaaaa låt oss prova för ungdomen bästa.Sv: Jag håller med Skola !
vore det inte bättre att få ungdomar att lära sig respekt? att dela upp klasserna kommer inte göra annat än att bidra till att ungdomar kommer anse att det är skillnad på könen..
men visst.. tillbaka till 20-talet kanske är en bra idé? vad kommer näst? ta bort kvinnlig rörsträtt?Sv:Jag håller med Skola !
tillbaka till 20-talet kanske är en bra idé? vad kommer näst? ta bort kvinnlig rörsträtt?
</citat>
Varför inte ta bort manlig röstrött i stället (är själv man), så kanske samhället blir bättre.
Vi män har ju berstämt det mesta genom historien, å inte f_n har det blivit så lyckat alltid.
(nu är det väl stor risk att man blir invald i FI (feministiskt initiativ) ).Sv: Jag håller med Skola !
/m