Vad ska alla som har någon annan operatör än dom 4 som är nämnda välja? Jag förstår att man inte kan skriva med alla som finns, men får man inte med alla alternativ så bör alternativet "Annan" eller liknande finnas med. Visst är det så att alla borde fått vara med men ibland får man inte plats. Hade jag valt "annan" hade det inte varit lika intressant eftersom man inte vet vad "annan" är.. <b>Visst är det så att alla borde fått vara med men ibland får man inte plats. Hade jag valt "annan" hade det inte varit lika intressant eftersom man inte vet vad "annan" är..</b> Varför inte endast ha Comviq? Då skulle statistiken visa att 100% av Pellesofts medlemmar använder just Comviq. Den statistiken Pelle kanske skulle kunna sälja för dyra pengar... *ironi*Veckans fråga
ThomasSv: Veckans fråga
Sv:Veckans fråga
hmmm... så om några låter bli att svara istället för att svara "Annat" så blir det intressantare? ;)
Statistiskt sett måste det ju bli mer rättvisande att ha "Annat" med som alternativ... fast det är ju inte alltid det som är tanken med "Veckans fråga"... ;)Sv: Veckans fråga