Jag har idag gjort en vetenskaplig utredning. Ja, man kanske skulle sätta sig ner och göra Har faktiskt ingen tangent på det här bordet som ser sliten trots att jag använt det i över två år. Å andra sidan är det ett dell-bord som är ganska stabilt, och jag tror att det haft något kul skyddande över teckenfärgen på knapparna ;) Någon som vet om Art Lebedev's Optimus har kommit ut på marknaden än? http://www.artlebedev.com/everything/optimus/ Vänster shift, vänster alt, tab, höger ctrl och höger shift är mest slitna hos mig (i den ordningen) WSAD används ju enormt ofta i alla gamla goda spel half-life moddar jag kör... Men Space klår nog dem ändå som man skuttar runt, även i skrift så är mellanslag ett vanligt förekommande fenomen :p a, d, s, space, vänster ctrl, m, n, r, l och e i den ordningen... ;) I övrigt finns nog den mesta texten kvar. Jag lyckas träffa space på samma ställe var gång jag trycker ner den, så det är egentligen bara ett ställe som börjat bli lite slitet... *s*Tangentbord
När jag kollade mitt tangentbord under lupen så kom jag på att det såg för djä... ut.
Satte mig under en stark lampa och rengjorde varje tangent noggrant.
Kom då också på att vissa tangenter var mer slitna än andra.
Hos mig var det vänster Shift. Vilken är det hos Er ?Sv: Tangentbord
rent tangentbordet någon dag...
Den knapp som är mest sliten hos mig är vänstra
Windows-tangenten och R, och det kommer sig av
att jag använder Kör till i princip allt jag gör :)
Jag menar; orka använda musen :DSv:Tangentbord
Sv: Tangentbord
...könshår lär den ju inte vara skyddad från men utnötning av tangentsymbolerna borde vara svårt (så länge LED'arna funkar...)Sv: Tangentbord
mycket alt-tab växlande samt samt copy/paste med ctrl-ins, shift-ins
Höger windows har jag nog aldrig använt.Sv: Tangentbord
Precis köpt ett logitech G15... Riktigt sjysst tangentbord, kan tänka mig att G-knapparna kommer användas ganska flitigt också ;)Sv: Tangentbord
/Emma