Måtte pojken komma iväg i natt! Christer Fuglesang. Killen med världens i särklass största otur. Det var ju rätt väntat att vädret skulle ställa till det. Men de fortsätter ju tills han har kommit upp i rymdhelvetet. Jag ska titta på livesändningen varje gång. :| <b>Han kommer aldrig ut i rymden....</b> Men än finns möjligheter för en ny serie i stil med Percy Tårar.. Han har ju inte slutfört sitt uppdrag och landat säkert ännu. "Christer Fuglesang. Killen med världens i särklass största otur. Negativ och negativ.. Allt är ju relativt. Det är ju faktiskt så att han inte direkt är Alexander Lukas med turklövern. Då är ju 80-100 miljoner lite mot vad andra kostar... dock inte per skalle. Från att varit allmänt villebråd för svenska cyniker, har han nu Sverige bidrar med 20 miljoner kronor per år till ESA enligt E24.se, och det är för hela ISS-projektet och inte bara "för att Fuglesang skall få leka elektriker". Hade vi betalat extra för Fuglesang hade han fått åka för 10 år sedan. Flera andra länder har valt att bidra med pengar till en specifik uppskjutning och därmed fått med "sin egen" astronaut. Jag håller med! <b>Han är nu: "da Man"</b>10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-liftoff
Nån som kollat med Betsson (odds?)
You go boy!Sv: 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-liftoff
Förvåningen hade inte varit stor om raketjäveln exploderar på
startplattan precis innan take-off.Sv:10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-liftoff
Sv:10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-liftoff
...mmm... lite synd... för "i jymden kan ingen höra honom gjåta",,,Sv:10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-liftoff
Sv: 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-liftoff
Förvåningen hade inte varit stor om raketjäveln exploderar på
startplattan precis innan take-off."
"Men än finns möjligheter för en ny serie i stil med Percy Tårar.. Han har ju inte slutfört sitt uppdrag och landat säkert ännu. "
Varför så negativ?
Nu har jag inte sett percy tårar så jag vet inte vad du menar med det, men varför så negativ? var glad att han kom iväg istället. Sv:10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-liftoff
Och sen vetefan om det är värt de 80-100 miljonerna det kostar den Svenska staten, känns som att det kunde gått till bättre ändamål än att skicka upp en Svensk-Norsk i rymden för att leka elektriker några dagar.
Sen är det klart att det säkert är skitkul och världens upplevelse för honom.Sv: 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-liftoff
Sv:10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-liftoff
möjlighet att "se ned" på oss på ett sätt som vi aldrig kunnat
på honom.
Han är nu: "da Man"
Grattis! Sv: 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-liftoff
Totalkostnaden för ISS är 900 miljarder kronor så frågan är om vi ens förtjänar att ha en astronaut där...Mer pengar till ESA om jag fick bestämma...Sv:10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-liftoff
vård, skola, omsorg .............. who cares....
Rymden Rockar Fett !!!Sv: 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-liftoff
Fuglesang is the shit: http://fuglesang.istheshit.net/