Hon borde avgått för länge sedan. Men det är väl skandalerna som räknas i S. Mona är ju aktuell som partiledare och det verkar som alla skandaler rörande henne är bortglömda. Naturligtvis borde hon det. Men det är förståeligt att det är svårt att ge upp, sådana förmåner som väntar vid en karriär inom den politiska/styrande klassen i det här landet. Ang Mona Sahlin: Jag förstår faktiskt inte hur politikerna fungerar. Om jag hade så mångal ik i garderoben som de flesta politiker verkar ha så hade jag aldrig försökt att bli en offentlig person. Om jag fuskat mig undan teve licensen i 10 år eller använt företagets kontokort till privatköp spelar ingen roll, klart som faan att det kommer ut förr eller senare. Man ska tydligen vara lite korkad för att bli politiker.Sv: Anna Sjödin
Sv:Anna Sjödin
OBS oavsett färg på partiboken.
Och hennes karriär var väl utstakad, men bara ligg lågt ett tag Anna, så kommer nya chanser, det verkar inte finnas så mycket att välja på inom SAP numera.Sv: Anna Sjödin
<b>partiledare och det verkar som alla skandaler rörande henne är bortglömda.</b>
Men va fae.... då skandal , dom skrattar åt oss i utlandet. Toblorone *LOL*.
Nu tycker iofs. inte jag att hon är någon bra statsministerkandidat hon jobbar bäst i bakgrunden.
Mitt tips blir Östros. Tyvärr finns det ingen kvinna som kan ta posten efter att Margot tackat nej.
Östros skulle bli kanonbra,
han påminner mycket om vår populära Erlander som också blev vald helt otippat 1949.Sv:Anna Sjödin