Näääääääääääää Mona Sahlin . <b>Det är ju så djä... sjukt att Vi måste fråga tjej efter tjej</b> <b>Hur vore det om du kandiderade själv Sven Åke? </b> <b>Det är ju så djä... sjukt att Vi måste fråga tjej efter tjej, till sist svarar Mona Ja</b> Håller med Sven, om inte mer. Bra Niklas Det blev kanske lite fel där ! Personligen tror jag största problemet för Mona inte är att hon är som hon är utan att väljarkårens män som har en allmänt taskig attityd till kvinnor som inte vågar pissa utomhus när det blivit mörkt kommer att antingen inte rösta eller rösta emot henne. Och i våran machokultur så kommer det aldrig att vara en stor grupp män som röstar miljöpartiet och män lär knappast välja vänsterpartiet heller i speciellt stor utsträckning. De stora vinnarna på det här valet av partiledare tror jag blir Fp och Moderaterna... Tycker inte att dina "synder" låter värre än Monas Sven !Nochalant snärta !
Ingen genuin ryggrad.Det kommer avslöjande efter avslöjande.
Media kommer att koncentrera på dessa.
Hon är bra Men ! inte som partiledare och presumtiv statsminister . För hekv... tänk till
Du är ingen bra representant för vårt parti.
Kära socialdemokrater som läser detta ! Det blir katastrof om Vi väljer Mona.
Det är ju så djä... sjukt att Vi måste fråga tjej efter tjej, till sist svarar Mona <b> Ja</b>
Min sambo har också sagt <b>Ja</b> hon är lika olämplig som Mona !
Djä... knäppt att det måste vara en "sprucken"
Jag vill ha ÖstrosSv: Nochalant snärta !
Enligt valberedningen har dom enbart frågat Mona, resten av de tillfrågade har frågats av kvällspressen.Sv:Nochalant snärta !
Tyvärr jag har några lik i garderoben , aktier i Vostok Nafta
och "kronkalle" har varit efter mig för obetald TV licens och parkeringsböter.
Annars skulle det vara det optimala valet ;-)Sv: Nochalant snärta !
Varför har alla andra svarat nej egentligen? Att bli ledare för det största partiet borde vara ett effektivt sätt att få ut sina egna åsikter.
Nu är jag inte speciellt insatt, men den enda jag kan se som har ett vettigt argument är Margot eftersom hon är EU-minister.
ThomasSv:Nochalant snärta !
Mona Sahlin är nog i princip det sämsta valet. Hon är den gnälliga kärringen på Coop som klagar över att man går före när man inte förstod att hon stod i kö, men som själv går före så fort hon kan.
Aldrig riktigt påläst. Ologiska puckade resonemang. ("Näää, vi ska _inte_ ge skatteavdrag till de småföretag som X, det tror jag inte fungerar. Det är mycket bättre att ge bidrag för dem som gör X.", i någon diskussion, minns inte vad X var. Säger inte att det är väsentligt bättre åt andra hållet heller, bara att hennes resonemang är helt vansinnigt.)
Högerblocket kanske överlever konjunkteren pga detta...?Sv: Nochalant snärta !
Du kan läsa (konkudritschons) Ni förstår vad jag menar ! (forskell som Vi sir po Dansk)
Tyvärr Mona !Sv:Nochalant snärta !
Budskapet var att Niklas gjorde en bra sammanfattning. !Sv: Nochalant snärta !
Nåja, time will tell...Sv: Nochalant snärta !
Vill vi verkligen att de som är "perfekta" ska stifta våra lagar och regler ?
Vore det inte bra med folk som förstår att det ibland kan vara svårt att vara "perfekt" ?