Finns det någon sådan?? Finns en hel del... den här http://www.olympus-sverige.com/consumer/2581_WS-320M.htm är fin, men kostar drygt 2k... Tack men det är två saker <b>Det är ju ingen mp3 spelare</b> Carsten, jag skulle inte ha tipsat dig om den om den inte hade uppfyllt det du efterfrågade... ;) Hoppla, sorry, tittade lite för snabbt där när jag hade brottom igår :)Mp3 spelare med mikrofon ingång
Hittar en del som har line-in men det är ju inte samma sak.
Får inte heller vara för dyrSv: Mp3 spelare med mikrofon ingång
Tips: Sök efter "mp3 diktafon" på Google...Sv:Mp3 spelare med mikrofon ingång
1)
Det är ju ingen mp3 spelare så jag kan bara använda den till att spela in och då kan jag lika väll köpa ett proff extern ljudkort för samma pris
2)
Den har ingen mikingång vad jag kan se utan micken är inbyggd.Sv: Mp3 spelare med mikrofon ingång
"Musikuppspelning av WMA/MP3 filer"
<b>Den har ingen mikingång</b>
"Mikrofoningång(stereo): ø3.5 mm kontakt, impedans 2 k? eller mer"
ThomasSv: Mp3 spelare med mikrofon ingång
Som Thomas skrev... det går fint att lagra och spela upp MP3 eller WMA på den och den har mikrofoningång... jag använder dock min bara i jobbet som "voice memory" och för att lagra filer...
Nackdelen om man vill ha den som MP3-spelare är väl att det "bara" är ett inbyggt minne på 1GB... fast det blir väl ändå 300 låtar eller nåt sånt...
ps.
Olympus har ett gäng andra modeller med MP3 och mikrofoningång men jag vet inte priserna...Sv:Mp3 spelare med mikrofon ingång
Tittade bara lite snabbt efter ordet "Mp3-spelare"
Ska kolla upp den var man kan köpa den i sverige och vad de har sagt om den