Min bärbara Fujitsu-Siemens-dator började tappa skruvar en efter en och eftersom jag inte sitter med en skruvmejsel i fickan dagligdags så la jag dem åt sidan för att skruva i dem när tillfälle gavs.Har flera skruva lösa
Nu har jag förlagt dem och skulle behöva ett antal skruvar till bottenplattan (rätt skruv till rätt plats). Har varit i kontakt med FS Sverige och blivit hänvisad till en servicepartner som hänvisar tillbaka till dem och eftersom jag inte tror att det slutar med turer där så undrar jag om någon här jobbar med denna typ av datorer och kan bistå mig med artikelnr eller dylikt om jag fotar bottenplattan och numrerar där det fattas skruvar så jag kan beställa dessa från en servicepartner (det var för detta jag åter skulle vända mig till FS PUH). Kan jag få tag på även skruvar är det ett plus, men kommer jag så långt som till artikelnummer blir jag överlycklig. En sprängskiss går också bra, men artikelnr är ett måste tydligen. Det är en Amilo D 1840.
Det är ju inte så att jag skruvat loss skruvarna, de har lossnat och detta torde vara sällsynt då jag inte stött på det i något sammanhang tidigare vilket jag borde gjort om det var vanligt.
Edit: Heder åt FSC har nu fått svar och det kommer troligen att lösa sig. Deras servicepartner har jag även i ett annat sammanhang haft problem med så att jag inte skulle få professionellt bemötande där var väntat.
/Ann