Tjena, Om man får "önska" så tycker jag det var snyggt med denna bannern och resten i gröna toner. Vet inte om det var någon version som låg ute eller om det bara blev så pga cachad css, men såg det någon gång iaf... Jag tycker den som är nu är skitsnygg ;) Har inga invädningar alls mot den nuvarande, känns finfin :) Och den äger den gröna ;) <b>Synd att förstöra en annars grym site!</b> Personligen anser jag att en sidas banner skall förmedla ett budskap om vad man kan förvänta sig av en site/sida. Den nuvarade bannern ger inga som helst budskap om innehållet här. Ok om jag anstränger mig lite ser jag att det ev står - för utvecklare och tekniker. Men annars ger den ett ganska mörkt och dystert uttryck och jag hoppas att det inte är det man kan förvänta sig här :-). <b>Jämför du Pelle med grymma härskare som Djingis Khan, Stalin och Darth Vader?</b> Tror att en psykolog skulle gotta sig i åsikterna om denna banner. Det borde väl inte vara så svårt för Pelle att lägga in så att varje användare får välja vilken design dom vill se, den vanlig eller den som håller på att utvecklas. den är ganska intetsägande som den ser ut nu. Då skulle jag föredra den gamla designen. Det är ju alltid en svår balansgång mellan färgglatt/trist.Dags att återställa designen?
Här kommer lite kritik:
Är det inte hög tid att ta bort nuvarande design och återställa till den gamla!?!?!?
I alla fall tills ny design är färdig.
Som någon skrivit tidigare, så kan jag inte förstå att man "labbar" sig fram på en av Sveriges större siter i skarpt läge. Nu har det ju dessutom sett ut så här i flera veckor.
Bannern är helt ok, men för övrigt ser det ut som en arbetsplats just nu...
Synd att förstöra en annars grym site!
/JockeSv: Dags att återställa designen?
/JohanSv: Dags att återställa designen?
Sv: Dags att återställa designen?
Jämför du Pelle med grymma härskare som Djingis Khan, Stalin och Darth Vader?Sv: Dags att återställa designen?
Edit: Ser nu att banner och nuvarande design matchar ipeers reklam på förstasidan någorlunda. Hoppas det bara är slumpen.....annars får man väl be till gud att fonus inte sponsrar..Sv:Dags att återställa designen?
Japp, precis vad jag menade...:)
Jag är inte ute efter att starta ännu en diskussion om bannern är snygg eller inte, det spelar ingen roll.
Tycker bara att man inte använder den skarpa version till att testa olika lösningar.
Nu verkar det ju som den är lämnad, eftersom inget hänt på ett tag. Vilket gör det ännu mer konstigt/för att inte säga irriterande. Ska man nu designa om i produktion(mot alla regler), får man åtminstone göra det fort!
Har full förståelse för att Pelle inte hinner göra det fort, men då ska man inte sätta igång det "live" heller, utan göra det när man får tid <b>någon annanstans</b>.
/JockeSv: Dags att återställa designen?
Mörk trist dåligt budskap. Mmmm... vad är det för sorts människor som tycker om den ???
Myran vinner enl mitt tycke,en flitig rackare.Sv: Dags att återställa designen?
Väljer man utvecklingsdesignen så får man räkna med den kan ändras när som helst.
Känns som en enkel sak genom att använda olika css-mallar?
ThomasSv:Dags att återställa designen?