Någon som varit där nyligen? Deras hemsida verkar helt borta, hittar inte heller ebgames hemsida...Har de lagt ner? Hurvida det finns PS3or i GBG nu vet jag egentligen inte, men det verkar inte vara brist på dom. Dischop har i skrivandets stund 158 st för omgående leverans (http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=50910&lang=se&subsite=start&&ref=). Eb Games AB Postg 26-32, 411 06 Göteborg har inget bokslut sedan 2001. Skumt...får väl gå till femmanhuset nästa gång jag är i gbg och se om butiken finns kvar. Det är inte så värst länge sedan jag var där, men det var rätt länge sedan jag var inne på www.tradition.se. Så de kanske bara stängt ned hemsidan... Inköpet är gjort, hittade dock PS3:an i Kungälv och slapp därför åka till Femmanhuset. Däremot ringde jag till dem för att kolla när Oblivion släpps till PS3 (27:e april) så det verkar som att de fortfarande lever. De har väl tröttnat på Internet-hypen helt enkelt, det är ju trots allt bara en fluga.Tradition/EB Games i femmanhuset (gbg) & PS3
Vad finns det för andra ställen som säljer PS3 i gbg/kungälv? Går det att få tag på dem nu eller är allt bokat?Sv: Tradition/EB Games i femmanhuset (gbg) & PS3
ThomasSv: Tradition/EB Games i femmanhuset (gbg) & PS3
Eb Games Sweden AB Hammarvägen 5, 232 37 Arlöv gjorde 18miljkr i förlust.
Eb Games Management Services AB Hammarvägen 5, 232 37 Arlöv gjorde vinst på 185tkr.
Finns inga fler som heter EB Games. Sv:Tradition/EB Games i femmanhuset (gbg) & PS3
Det blir nog ett inköp ganska snart...Sv: Tradition/EB Games i femmanhuset (gbg) & PS3