De börjar bli mer och mer avancerade. Som digitalklockorna på 80-talet: http://md2perpe.com/sixten.jpg De flesta mobiler som inte är åt det extrema hållet (MP3, 3G, Video, o s v), är ju ganska hållbara idag. Om den ska tåla stryk, så ska du kolla efter S&M, inte SMS! ;) Saknar en telefon som är robust för ringa och SMS och väldigt lågt pris. Alltså, de flesta av de mer stöt och vattentåliga mobilerna är dyra då de främst riktar sig mot företag och att i det läget jaga priser kan vara en riktigt dålig affär. Jag vet men man kan önska i alla fall :) Lite enkla "billiga" telefoner finns det ju iallafall.Tycker mobiltelefoner går lite åt fel håll
Den klarar av att lyssna på musik, ta bilder och allt möjligt.
Men hur är det med dom som bara SMS och ringer?
De som behöver en telefon som tål lite stryk.
Jag har Nokia 5210 och har varit nöjd med den men tyvärr har de åren jag har haft den gjort att det är nog dags att skaffa en annan.
Tittade lite på Nokia 5140 och sedan verkar det inte finnas flera??Sv: Tycker mobiltelefoner går lite åt fel håll
Sv: Tycker mobiltelefoner går lite åt fel håll
Vi har en del olika varianter på jobbet som får en hel del stryk (på lager och med budchaufförer som sätter sig på dem, tappar dem i gatan o fan vet allt) och de brukar hålla ett bra tag. Sony Ericssons K700i funkar kalasbra, den fick dessutom bäst i test när det gällde tuffa tag (ja, den slog Nokia 5140 också).
//JohannesSv:Tycker mobiltelefoner går lite åt fel håll
(skämtosido) Jag tycker att problemet med dagens ungdo...
jag menar mobiltelefoner, är att dom har allt men suger på
det mesta. Kombinationen liten,lätt,portabel,multimediacentral
funkar inte i dagsläget (läs: din mobil suger! )
Möjligtvis min Fru's K800 undantaget.....
.......hmmm var va vi nu igen? Ja just det... 2 hg pintjenötter...... Sv: Tycker mobiltelefoner går lite åt fel håll
Sv:Tycker mobiltelefoner går lite åt fel håll
//JohannesSv: Tycker mobiltelefoner går lite åt fel håll
Alla vill inte ha en blinkande multitelefon Sv:Tycker mobiltelefoner går lite åt fel håll
http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010102085
Verkar inte blinka så mycket ;)