Intresserad som jag är av matematik och grafiska kurvor så har jag gjort följande graf. Y-axeln har jag eventuellt förstått, däremot vad X-axeln representerar Jag trodde du skulle ha grafen av b2 där... Är tjej axeln för abstrakt , och är det fler som inte förstår :-) ? <b>typ: kom igen grabbar, nu super vi tjejerna snygga! </b> "tjejen:s snygghetsvärde stiger med mitt alkoholintag." <b>Per Per är ett snille *LOL*</b> Per... den var bra! Tror nog hon har tillräcklig humor för att kunna skratta åt det... nehe du Sven vad ska vi göra med dig...hmmmRagga på krogen
Från min horisont.
Programarkivet:1013Sv: Ragga på krogen
förstår jag inte. Jag tror mig dock förstå vad du är ute efter.
typ: kom igen grabbar, nu super vi tjejerna snygga!
right?Sv: Ragga på krogen
s(t) = t/(1+t^10)^(1/10)
c(t) = sqrt(1-t^2)
k(t) = c(s(t))
b(t) = k(t) + k(10t)/10
b2(t) = b(t+3/2) + b(t-3/2)Sv:Ragga på krogen
Har jag gjort något elementärt fel ? *LOL*
För Er som inte förstår grafer så försöker jag illustrera att
tjejen:s snygghetsvärde stiger med mitt alkoholintag.Sv: Ragga på krogen
Per Per är ett snille *LOL*
Varför jag kom på detta gäller
"Köpte spegel till min sambo på IKEA."
Programarkivet:1014
Pelle Jag tar bort .jpg efter helgen.Sv: Ragga på krogen
nu återstår bara att få brudarna att tända på oss dyngfulla grabbar,
så kan romantiken flöda! Skål!Sv:Ragga på krogen
Har du ritat upp grafen nu? Matematik är sexigt... :-)Sv: Ragga på krogen
Den skall jag be Olga rita upp... naturligtvis med hälsning från dig... ;)Sv:Ragga på krogen
Träffade förresten en Kuoljok när jag var på intervju i Visby härom fredagen. Tror det var en kusin till Jan-Erik, men när de var barn var de så lika att folk trodde att de var bröder.
Nu blev det visst litet off-topic med Jokkmokkprat...Sv: Ragga på krogen
jag har det.
1. klippa håret...gå till en frisör och fråga vilken frisyr som är modärn
2. Gå till Dresman om du e 28+ annas går du dit som alla ungdomar går till. (komihåg att fråga personalen vad som ser bra utt på dig.)
3. Sen tar du med en polare eller kolega till krogen och ber honom peka utt någon du ska prata med
4. när du går hem efter en lyckad kväll så FRÅGA INTE OM MSN MOBIL NR. uttan fråga om när ni ses närsta gång. det vard va jag kom på. lycka till
mvh en lanande kalle
(va väldigt tröt när jag skrev detta men tästa det)