Vad ska man tro om en sådan här orderbekräftelse.... Något måste buggat ur hos dem. Börjar ångra att jag beställde något av dem. Har speglat bilden om fler är nyfikna. Det verkar som att alla summorna ä adderade, men de fattas ändå ca 400 kr. Vill bara passa på att säga att jag inte har speciellt förtroende för Pixmania. Pixmania låter mysko, om saker är döda vid leverans så ska du ha rätt att få en ny produkt enligt lag om jag inte har helt fel.. Jag har fått mina grejjor och det fungerar fint. Grejjen med orderbekräftelsen var att de skickade de i två paket. Vilket rörde till det otroligt mycket. Tog 1 1/2 vecka istället för 3 dagar. Det enda som irriterar mig nu är att produktbeskrivningen inte riktigt stämde. Det står att läsa: HF-355I har en USB ingång och ett Flashminne för överföring av MP3 filer.Orderbekräftelse från Pixmania
http://depositfiles.com/files/874054 - Visste in var jag skulle lägga den. Kommer lite popupper tyvärr =(Sv: Orderbekräftelse från Pixmania
http://users.du.se/~h04danhe/Buffy/pixmania.jpg
Det måste vara någon bugg. Hur de kan räkna fram beloppet 1440,81 är ett stort mysterium. Ta kontakt med dem direkt om du inte redan gjort det. Sv:Orderbekräftelse från Pixmania
Kolla med Pixmania för något måste vara fel. Jag har handlat av dem förut och der har inte varit några problem.Sv: Orderbekräftelse från Pixmania
Köpte en sak förra året. Det var fel på den och trodde det skulle vara lätt ordnat.
Det var det inte!!
Normalt brukar man ju få en ny artikel direkt om det första var trasig från början.
Inte här. Nåja, det är väl ok med lagning också.
Svårt att få till en vettig adress jag skulle returnera den till.
Där skulle sedan allt möjligt samlas ihop för att sedan skickas till Frankrike.
Bara detta tog flera veckor.
Lite senare hör jag av mig och dom säger att dom inte fått mitt paket och vill att
jag tar kontakt med posten. Posten finner inget fel men felanmäler det hela.
Det var inte postens fel. Pixmania hade fått mitt paket. Ordning och reda...
Hörde av mig allteftersom, men inget vettigt besked.
Ringde man dit kom man lite varstans i Europa. Tur man kan någorlunda Engelska
annars hade det varit svårt.
Så småningom fick jag tillbaka min artikel. Detta tog FYRA månader!
Jodå, många artiklar på en hemsida är nog bra, men sen då? Om något blir fel?
Nej tack, inget mer Pixmania för min del.
/PontusSv:Orderbekräftelse från Pixmania
Sv:Orderbekräftelse från Pixmania
Jag tolkade det som att stereon har både USB-ingång samt ett inbyggt minne som man kan lagra mp3:or på. Pixmania bundlar tom stereon med ett 1gb minneskort. Men den har enbart usb-ingång. =(
Nåväl, sluthandlat där iaf.