Blir så djä... trött på detta eviga mediatjat. Sorry men det blir inget EM för oss. Denna gång är andra bättre. Är du inte lite väl pessimistisk nu Magnus? det är ett lag som vinner! Nu gillar jag visserligen inte fotboll, men fy fan vad jag e trött på tjatet om Zlatan. Som idag ett reportage då han besökte frisör i Stockholm. Vem bryr sig? Dags för folk att skaffa sig ett liv. Jag har hört namnet Zlatan, men vet inte vem det är. Är det en utvecklare på Microsoft? Nääää.... Det blev ju katastrof trots att Zlatan inte var med.... Sven Åke... Själv tror han att han kan orka 30 min......gör han tre mål på den tiden ska jag hänga upp en affish på honom ovanför min säng, och tro mig...det blir den första fotbollsflickan som får hänga där :-) Jag slipper ha Zlatan ovanför min säng !!!! Visst är han en bra spelare, men i landslagssammanhang verkar han inte funka.Zlatan Zlatan Zlatan !
Han är <b>bra</b> men för fae.... det finns 10 till på plan och Zlatan är noll värd utan dom.
Förstår att hans lagkamrater är irreterade på detta djä... frälsare tjat.
Stå på dig Lagerbäck och ta in honom när du tycker att han tillför något du vill ha.Sv: Zlatan Zlatan !
Vi har inget lag! Då menar jag lag. Sv:Zlatan Zlatan !
Elmander gjorde hattrick senast och är typ hur het som helst,
sen har ju inte Allbäck gjort bort sig direkt heller.
Lägg till det faktum att det är lag som Island, Nordirland och Danmark
som vi måste sluta före, så ser det genast bättre ut.
Väl i ett ev. EM lär det dock bli problem om vi inte breddar truppen.Sv: Zlatan Zlatan !
just nu är det rörigt!
vi har inget riktigt lag!
Jag önskar och hoppas att vi vinner!
är bara realist! Sv:Zlatan Zlatan !
Sv: Zlatan Zlatan Zlatan !
Sv:Zlatan Zlatan Zlatan !
Det är en "svartskalle" från Rosengård Malmö , som är för djä... på att spela fotboll.
Några andra tolkningar av mitt inlägg godkänns ICKE . Jag älskar hans talang.
Fae... hämtar Er om Ni tror att jag är "rasse". Läs mellan raderna !Sv:Zlatan Zlatan Zlatan !
Snart får man väl ändå göra något åt dessa hulliganer ???Sv: Zlatan Zlatan Zlatan !
Om nu zlatan är så bra, varför gör han ingen nytta då???
Kan knappast minnas något annat mål än det där han tåfjuttade in baklänges får några år sen.
Chippen och company, det är fotbollsspelare det och inga sminkdivor.
Nä, fler karlar in i sporten och ut med fjollorna.Sv: Zlatan Zlatan Zlatan !
Sv:Zlatan Zlatan Zlatan !
Inte ett enda mål Sven !
Vad jag förstår inget speciellt bra spel alls av Zlatan.....Sv:Zlatan Zlatan Zlatan !
Det är väl helt enkelt inte samma spelstil som ute i klubbarna.