Tycker det är ett bra beslut. <b>Sven(68) som tar sin fylla när jag känner för det.</b> Jag håller med om att det är bra, monopolismen tillhör det förgångna, frihet under ansvar är en bättre devis. Detta borde i mitt tycke även gälla apoteket (eu borde införa internationella recept för att hålla koll på apoteksvarorna) då en sån enkel sak som antibiotika kostar hälften i Spanien jämfört med Sverige subventioner till trots. Andra monopol borde också användas till bojsänke... <b> Per Skrev: Vi (me, myself and I among others) brukar också märka det! mmm... just nu suger jag på en Rom Cola mycket is, 35 C på ballkongen. Alkohol via nätet !
Att det påverkar folkhälsan är ju helt klart.Men ! då skall Vi angripa problemmet
på hemmaplan och det börjar i hemmet. Ta ansvar för disciplinen och uppfostran
av dina små gullungar. Det är ditt ansvar att uppfostra till välartade barn.
Dom är välartade när dom kryper ut. DU har ansvaret för att det fortsätter att bli så !!!
Sven(68) som tar sin fylla när jag känner för det.Sv: Alkohol via nätet !
Vi brukar märka det...Sv: Alkohol via nätet !
Sv:Alkohol via nätet !
Vi brukar märka det... </b>
*LOL* Vilka Vi är det du och dina löss eller ?
Gammal sanning:
Alla som skriver och talar i <b>Vi</b> form skall man vara misstänksam mot.Sv: Alkohol via nätet !
Det är inte som så att du blir anonym timid och tillbakadragen när du är onykter, trenden är snarare den motsatta ;-)Sv:Alkohol via nätet !
Köpt på monopolet. Lojal skattebetalare. Livet är underbart.
Jag kan styra mina fingrar att slå nästan rätt på varje tangent. Jag kommer ihåg mitt namn.
Sven(68)