Jag har börjat leta efter en bluetooth-mus eftersom min nuvarande trådlösa mus (Logitech G7) inte fungerar så bra ihop med mitt trådlösa nätverk. G-nätverk och bluetooth lirar dåligt då de inkräktar på varndras frekvensband, det är också anledningen till att inte så många sådana säljs. Jag tycker du ska köpa en Microsoft Wireless Laser Mouse 6000, den har jag haft ögonen på sen den kom, dock tycker jag 450 sek är lite mycket eftersom mina möss med tråd funkar så bra som de gör... 450:- är inget pris om den är bra. Mina 3 senaste möss har alla legat runt 1000:- (Logitech MX700, MX1000 och G7).Bluetooth-mus
Fungerar bluetooth bra ihop med G-nätverk (och i framtiden N)?
Är bluetooth i möss utgående? Det verkar inte finnas så väldigt många att välja på.
Kan ni rekommendera någon speciell modell?
ThomasSv: Bluetooth-mus
Sv:Bluetooth-mus
Tyvärr verkar den där inte så jättebra om man läser recensionerna på http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010086212. En till anledning till att jag ville ha bluetooth var att jag ska ha den till min bärbara som har bluetooth inbyggt och på så sätt skulle jag slippa någon extra mottagare.
Frågan är om det helt enkelt måste bli en råtta med svans. Lite jobbigt när man är van att vara helt fri...
Thomas