Hallå! Jag har Telia Mobil till Alla tror jag det heter. 59 öre / min dygnet runt och 59 kr i månaden. Har än så länge bara fått fakturor som motsvarar vad jag ringt för. Däremot med datatrafik, det där med 9 kronor per dag tror jag bara är bullshit om jag ska vara ärlig. Håller på att mäta det nu.Telia Mobil - Konstiga fakturor?
Jag har Telia Mobil 30 (Plus) som mitt mobilabonnemang och har förut fått fakturor som legat i intervallet kring 70-130 kr ungefär, men de två senaste fakturorna har blivit mycket högre, den ena på 248 kr, och den senaste på 287 kr. Jag har räknat en del på det och hållt på, men jag får ingen ordning på det hela... Statistiskt sett så får jag inte ihop det till att jag måste börjat lyckas ringa massvis på dagtid jämfört mot tidigare, dessutom, efter den första "udda" fakturan började jag försöka ringa mer från den fasta telefonen istället för från mobilen.
Är det någon här som har Telia som mobiloperatör, och kör med abonnemang? Hur fungerar det, jag har t.ex. 30 fria minuter, är de medräknade i den lilla specifikation man får? Är det någon mer som sett konstig siffror?
Någon som vet ifall det har varit någon ändring i avtalen de senaste månaderna? (Abonnemanget står inte skrivet på mig utan min pappa då jag inte var 18 när jag bytta till abonnemang från refill, och telia vill ha 250 kr för bytet..) Det abonnemang jag har är Telia Mobil 30 (Plus)
/Mvh
Oskar JohanssonSv: Telia Mobil - Konstiga fakturor?
//Johannes