Jag fyller år om ett tag och diverse familjemedlemmar etc. vill nu ha en önskelista. Jag har förklarat att jag inte behöver något, det örat vill de inte lyssna på, och "världsfred" duger tydligen inte som förslag. Och apropå det, verkar detta vara bluff, eller vettiga grejer, tycker ni? Och när jag ändå spammar järnet, är det någon som har förstått sig på Amazons regler? På fråga 2, om den är äkta alltså: Absolut, definetivt och ja! Det är en måstegrej för alla som hatar kylskåpsdoften, den hjälper även till att stoppa smaker att sprida sig. Ok, bra input! Tack! Tycker du skall önska dig ett Tandem-fallskärmshopp från närmaste fallskärmsklubb. Ingen dum idé, ska fundera på det. Min bror fick en sån gratis för något år sen, och sa att det var riktigt häftigt.Tips på presenter?
Vi brukar inte ge speciellt dyra grejer, så, säg, ett Nintendo Wii är inte aktuellt. Har några små fåniga, snudd på meningslösa förslag, så jag tänkte kolla om det finns några kreativa själar här som har idéer.
Ingen musik eller film, inga tavlor eller liknande. Det har jag för mycket av. Möjligtvis något till köket men jag har nästan ingen plats kvar där. Men främst elektronik/datorprodukter, har ni några vettiga förslag?Sv: Tips på presenter?
http://www.sproutinghealth.se/xj100.html
Med tanke på en del löjliga hänvisningar till forskning om att det hjälper vid vinterdepression så känns det ju löjligt, men enligt länk till AlltOmMat ska den ju tydligen fungera mot lukt iaf?Sv:Tips på presenter?
Vad kan man egentligen beställa från dem?
Allt jag beställer tycker de att jag inte får (även en enskild bok). Om jag har gjort fel, vad har jag gjort fel?Sv: Tips på presenter?
På fråga 1: Önska dig presentkort på böcker, kläder och annat som kommer att gå åt i framtiden, önska dig även resebidrag i form av presentkort. Spara sedan ihop till ditt livs ballaste resa och genomför den, bättre present kan man inte få!
På fråga 3: Konstigt, du måste göra ngt alldeles galet för att amazon har bara varit svår att handla av om man köper begagnade prylar som tagit slut...Sv:Tips på presenter?
2: Då kanske jag ska ta och önska mig en sån, och göra processen kort på en front iaf.
3: Har nog insett hur det ligger till. Boken var från en begagnat-återförsäljare, och resten var köksredskap, med texten "Currently only shipping within US".
1: Nja... Det är lite som att önska sig pengar, det tar emot... Det är klart att det rent tekniskt är bra för min del, jag får liksom automatiskt vad jag vill ha, men det känns som sagt fel. Gärna några mer specifika grejer.Sv: Tips på presenter?
Det är häftigt och oförglömligt. (~ 700:-). Min son Johan håller på med det. Kolla
http://www.youtube.com/watch?v=JZCfaYLe964Sv:Tips på presenter?