Halloj! Låt mig sätta 20 kronor på att du köra amd och har minnen som är på kanske 800Mhz... Hit med 20 spänn. Panda har gjort sådana där saker på alla datorer som jag kan minnas att Panda antivirus har rört.. Förstår faktiskt inte varför folk orkar hålla på och testa panda antivirus hela tiden :P När ett företag med 2000 anställda i hela norden har det som sin av-lösning så får man ibland krupp.. Be företaget som har 2000 anställda att kontakt Panda för ett svar eller workaround.. Panda har kontaktats men har i nuläget inget svar på vad som skenar. Jobbar inte på ett företag med 2000 anställda, dock 35-40st och även vi har stött på problem med Panda och .NET 2.0 (även i oracle 9).Panda Antivirus och .NET 2.0 Winforms
Nu vet jag inte om jag är ensam, men jag fullkomligt avskyr Panda Antivirus.
Varje gång jag gör en applikation i VS2005, bygger den och installerar den så
kommer min dator att krascha med något av följande felmeddelanden:
PFN_LIST_CORRUPT
IRQL_LESS_OR_NOT_EQUAL
och sen ett tredje som jag inte kommer ihåg.
ENDA lösningen som jag hittat på detta är att ominstallera Pandan.
Jag har testat med ett gäng datorer och det är ALLTID samma fel.
En liten varning till er som pysslar med programmering och som tänker stoppa
in töntbjörnen i datorn.
//JohannesSv: Panda Antivirus och .NET 2.0 Winforms
Sv:Panda Antivirus och .NET 2.0 Winforms
Jag kör Intel Core2Duo med 2 Gig RAM @ 667 MHz
Problematiken händer även på andra Intel Pentium D burkar med 1 Gig 533 MHz.
//JohannesSv: Panda Antivirus och .NET 2.0 Winforms
Jag hittar ingen lösning mer än att avinstallera björnjäveln efter varje ny applikation. Men efter någon timme så har servern fattat att den saknas och smäller in den igen, men då brukar det funka. Men nåde den stackare som försöker installera något EFTER Pandan, det är då det skiter sig storartat.Sv: Panda Antivirus och .NET 2.0 Winforms
Sv: Panda Antivirus och .NET 2.0 Winforms
Löste problemet genom att installera en tidigare version av panda.