Det har uppstått en massa nya fel här på PS den senaste tiden och trots att dom är ganska irriterande (som att man får ett felmeddelande när man postar i forumet) så verkar det inte vara nån större brådska på att få dom fixade. Jag har felanmält att när man postar så möts man av ett felmeddelande, det var någon vecka sen. Och jag har felanmält att man inte får bevakningsmail alls längre. Kan ju fortsätta... har inte lagt in någon formell felanmälan men... Stefan Nej... jag är inloggad nu och kan ändå inte dölja de forum jag vill dölja. Alla är synliga för mig nu. Men, det kanske är för att jag inte är bonusmedlem..? Mejlen har jag kollat upp, det var nåt knas på den - så just mejl från hemsidan verkar inte ha kommit fram - därav fungerade inte heller felanmälan till mig, ironiskt va :( <b>Om man inte är medlem, skall detta återställas när bonusmedlemskapet går ut.</b> <b>gäller det fortfarande och hur många trådar rör det sig om?</b>Nya fel på Pellesoft
Kanske dags att åter igen aktualisera "kravet" på att vi ska få tillgång till källkoden så att vi själva kan fixa felen?
/ThomasSv:Nya fel på Pellesoft
Sv:Nya fel på Pellesoft
/ThomasSv:Nya fel på Pellesoft
När jag i förrgår skulle välja att visa ett forum (hade det dolt via Inställningar) och klickade på "Spara inställningar" så visas numera alla forum och jag kan inte nu dölja något forum.
Är kanske relaterat till Thomas felanmälan ovan... eller också har du kanske plockat bort den funktionen för oss "dödliga"?Sv: Nya fel på Pellesoft
Jag var ute för det samma i veckan, men felet var mitt då jag inte var inloggad.
Kan det varit så för dig oxså?Sv:Nya fel på Pellesoft
(fast det har funkat fint tills i förrgår när jag gjorde en ändring i vilka som skulle vara synliga)Sv: Nya fel på Pellesoft
Gällande visa alla forum fungerar det bara att ändra för bonusmedlemmar. Om man inte är medlem, skall detta återställas när bonusmedlemskapet går ut.
Kollar vidare på ev fel som rapporteras in ..Sv:Nya fel på Pellesoft
Fast mitt bonusmedlemsskap gick ju inte precis ut i förrgår... det var därför det var lite förvånande...
btw... läste någonstans att man fick "livstids bonusmedlemskap ett år i taget" efter x antal medverkande i lösta trådar... gäller det fortfarande och hur många trådar rör det sig om?Sv: Nya fel på Pellesoft
Det gäller, jag fick då det för någon månad sen. 300 lösta trådar ska man ha varit med i, så du ska nog få det också. Det är dock inget som sköts automatiskt, så du får alltid säga till Pelle när det är dags att "förnya".
/Thomas