Mycket bra idé.Hoppas då , att dom gör så att truppen ställer upp och blir uppropade. Menade du så här? WOOOOOW jag fick en smiely. 313 förstås, Sven har ju dragit det här 20 gånger, t.o.m. jag vet vad han syftar på... ;) Ok tack, råkar vara så att jag har en cool nummerplåt ;-) jue. Bara kolla om Ni är vakna. Alla i Ankeborg har väl 313 på nummerplåten. Svår fråga, idrott och politik har det ju varit etikett att hålla isär. Bra Ann att du hänger på trådens ursprung.Bojkotta OS invigning
Men dom tågar inte in.Ser framför mig stora tomma fält i intågsparaden.
Om jag blir tillfrågad att deltaga tänker jag bojkotta spelen denna gång. ;-)Sv: Bojkotta OS invigning
Så fort en mening blir så invecklad att vi måste hålla informationsblock i minnet i väntan på att få dem analyserade störa korttidsminnet, men även fraser och t o m enstaka ord kan blir prövande för vårt analysarbete:
Kanske... ? :-D
Edit: källa http://www.sprakaloss.se/melin_begripligt!.htm
//AnnSv:Bojkotta OS invigning
Varför fick inte Ankeborg:skan någon. Hon var värd en skrattande smiely.
Vad har du för nummer på din nummerplåt Ann ? :-o :-b
Hjalmar får :-% :-\ och ett stort :-D för alla knäppa kommentarer.Sv:Bojkotta OS invigning
Sv: Bojkotta OS invigning
Köpte bilen bara för det (inte så smart jag vet och det höll på att sluta illa men det gjorde det inte).
//AnnSv:Bojkotta OS invigning
Kalle And har det. My kind of humor :-) :-o
Men !!! ??? skall Ja bojkotta OS invigningen som tråden började med ?Sv: Bojkotta OS invigning
Att få en stor nation att förlora ansiktet kan inte vara bra.
Å andra sidan har inga framsteg i mänsklighetens namn (humana) gjorts utan uppoffringar och förluster.
Men nej, hålla isär idrott och politik för att få en imaginär av något bättre.
Inte bojkotta.Sv:Bojkotta OS invigning
Jag håller med om politik och idrott skall inte blandas.
Jag tycker så här.
En markering skulle behövas. Kineser är duktiga på att läsa markeringar
Vi skall gå in med 1 man/kvinna som bär Svenska flaggan.
Vi skall deltaga med alla duktig idrottsmän som Vi skickat.
Vi skall bojkotta alla officiella cermonier som kineserna ställer till.