Jag såg en ovanligt bra tråd av Alexander, men nu är den borta. Varför plockades den bort? Tyckte inte det behövdes. Pelle borde förstå ändå vilken tråd det handlade om. Får jag fråga vad för diskrimineringsgrund du åberopar?- TANKAR -
Sv:- TANKAR -
Men för din skull...
Som jag förstod det hade Pelle tagit bort en av Alexanders trådar med motiveringen att det var en buggrapport och som sådan inte skulle ligga i forumet. Då visade Alexander i en ny tråd att det fanns andra trådar av samma sort som Pelle lät ligga kvar i forumet. Men denna diskriminering ville Pelle tydligen inte skulle synas, varför även den tråden försvann.Sv: - TANKAR -
Att inte vilja se icke konstruktiva diskussioner i sitt forum borde enligt mig ha tolkningsföreträde framför rätten att som gäst skriva vad man vill. Att uppfatta dem som konstruktiva eller ickekonstruktiva är också valfritt.
Om inläggen är borttagna så är de väl det därför att forumvärden kan ta bort dem.
Precis som inläggen om buggar är skrivna därför att de kan skrivas.
Så kan det ju pågå i all oändlighet men jag antar att kunna ta bort inlägg övertrumfar att kunna skriva dem.