Min goda vän Maiping Chen härifrån Haninge beskriver det kanonbra. Hear Hear. Låt Kina få hålla sitt OS, men visa samtidigt stöd för frihet och för Tibet. Kungen Karl XVI (16 hoppas jag). Om du ställer upp på Kinas invigning Såååååååååååå har du ! <b>Så Kinafonder är OK, men inte Kina OS? </b> Sven Åke Persson : Det är märkligt vad folk är snabba att säga åt andra hur de skall protestera! Reinfeldt måste göra si och så (enligt Sahlin), Kungen måste göra si och så (enligt Sven), idrottsmännen och kvinnorna måste vägra delta (enligt alla möjliga)...men vad fanken gör ni, som så gärna protesterar genom andra, åt problemet? <b>men vad fanken gör ni, som så gärna protesterar genom andra, åt problemet?</b> Eftersom du inte är inbjuden så är det en icke-protest. Frågan kvarstår, hur protesterar du? <b>Frågan kvarstår, hur protesterar du?</b> <b>Förresten hur kan du veta att jag inte är inbjuden !?</b>Bojkotta Kina OS .!
Jag omfattar helt hans inställning.
Om kungen har det minsta omdöme om vad Folk vill så ! deltag inte i öppningscermonin.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2370027.ab
Mina Kinafonder börjar ta fart igen,tror dippen i aktiefonder mm. har passerat botten. Dollarn stiger.Sv: Bojkotta Kina OS .!
Sv:Bojkotta Kina OS .!
"Skitit och trampat i det"
SvenSv: Bojkotta Kina OS .!
Självklart din dumma djä... Kina är det stora landet som kommer att utvecklas till max.
Men !!! Vi markerar att det får inte ske till vilket pris som hellst.
Kineserna är mycket medvetna om vår kritik.
Men det kommer också att ske att dom kommer att bli världens ledande ekonomi.
USA får slänga sig i väggen.
Tjocka feta urdumma okunniga djä... amerikaner får finna sig i att dom blir överkörda av magra kineser.Sv:Bojkotta Kina OS .!
Kina är det stora landet som kommer att utvecklas till max.
Men !!! Vi markerar att det får inte ske till vilket pris som hellst.
Bara DU tjänar pengar på Kina så är det OKSv:Bojkotta Kina OS .!
Sv: Bojkotta Kina OS .!
Jag tänker inte ställa upp på vare sig invigningen eller eller på sportarenan. Jag bojkottar.
Fö. citerar jag min vän Maiping Chen som är väl insatt i problematiken.Sv:Bojkotta Kina OS .!
Sv: Bojkotta Kina OS .!
Får väl gå ut på balkongen och ropa högt. "Bojkotta OS invigningen i Peking" så du blir nöjd ;-)
<b>Förresten hur kan du veta att jag inte är inbjuden !?</b>Sv:Bojkotta Kina OS .!
Kvalificerad gissning :-)