Enligt IDG kan man nu ladda ner SP3 från en ej MS sida som inte ägs av MS. Tycker det ser ut som att den kommer från windowsupdate.com som väl är en ms-site? Personligen tycker jag inte att det är så bråttom med uppdateringen att jag behöver installera den innan den finns officiellt tillgänglig. Känns säkrare att vänta någon dag extra så att man verkligen får den rätta versionen. Jag skulle inte ladda ner det, om man nu inte tycker det är jätteskojigt att installera om sin dator. Jag har nyss installerat den, allt har fungerat bra, och jag tycker mig att om möjligt så har min dator <b>Vågar man ladda ner denna? </b> men SP3 innehåller väl inte något nytt om man kontinuerligt uppdaterat sin dator. Ni som upplever ökad snabbhet, har ni inte patchat regelbundet? Det brukar väl inte bara vara uppdateringar de slänger med, brukar ju kunna vara en del ändrad funktionallitet och liknande också? =) Möjligt, jag missade ett frågetecken i min första post, men microsoft har ju som regel att inte ändra funktionalitet i sp, även om man frångick detta i SP2 för XP. Ah, det visste jag faktiskt inte :) Men se det såhär: Programvaror brukar förlita sig på sp-versioner när de ställer systemkrav, det är mycket enklare att säga att du behöver SP X istället för KB 1264, KB 34534456 och KB 123123123, utöver SP 2 Windows® XP Service Pack 3 (SP3) includes all previously released updates for the operating system. This update also includes a small number of new functionalities Nu har jag (också) SP3 i min burk. :-pVågar man installera SP3
Vågar man ladda ner denna?
http://www.idg.se/2.1085/1.159697Sv: Vågar man installera SP3
/JohanSv: Vågar man installera SP3
Sv:Vågar man installera SP3
blivit något snabbare.
[REDIGERAT]
Kan tillägga att Visual Studio går mycket fortare att starta, kompilera publicera.
Jag har än inte hittat något negativt med SP3.Sv: Vågar man installera SP3
mmm... "Fega pojkar får inte kyssa vackra flickor"Sv:Vågar man installera SP3
Sv: Vågar man installera SP3
Sv:Vågar man installera SP3
Inbillar mej att det går lite smidigare
och är mindre "seg" ibland.
(Kör med Auto-update dessutom.)
Sämre blev det inte i a f. :-)