Jag har lyckats avgränsa det till: Jag har egentligen två svar: Kan bara hålla med Niklas i hans nihilistiska analys. Ens preferenser handlar om kemi... hmm.....den yttersta frågan
GOLF SEX & SPRIT
men känner nån till om det föreligger nån inbördes ordning dem emellan?
skynda med svar, disputationen är på måndag.
sign. Lyckligt lottadSv: den yttersta frågan
Antingen i egenskap av fysiker som aldrig hört eller sett ett enda vettigt belägg för att "medvetande" är något annat än kemiska/elektriska signaler eller existensen av något "utomvärdsligt", snarare skäl mot det. I så fall är svaret "ingenting", eftersom ingen definierar "mening", eller "syfte".
Eller om man går ner på den filosofiska skalan lite, så i egenskap av att jag vet om och förstår evolutionen; enbart alternativ nr. två är korrekt.
Mr. Know-It-All, no humour, alias:Sv:den yttersta frågan
Men helt objektivt kan man dock säga att golf är nummer 3 på din lista. Golf suger...............ok, det var "chemistry speaking"...svårt att ha en vettig åsikt när det bara handlar om neuroner som kommunicerar med varandra utan att jag (?) kan styra det...
Tror vi kan bortse från detta inlägg som en kemisk obalans i min hjärna...ha det bra, nu skall jag ta en öl till...Sv: den yttersta frågan
jag har tagit till mig av era synpunkter och dessutom hunnit avnjuta ett spännande parti
backgammon med en god vän i foliaget under en ek under stimulia av en perfekt bryggd espresso och
sedemera börjat tvivla på om det inte finns fler kandidater till den yttersta frågan än
att leta titleist i ett brännässelsnår.
sign. rådvill