Har ni testat den, vad tycker ni? Vilken föredrar ni och varför? Av alternativen i den där listan så föredrar jag Swedish/Svenska. Syftar du på webbläsare i allmänhet använder jag IE7 mest för tillfället. Ingen skarp version ännu? Jag kommer garanterat att testa 3:an när den är i skarp version. Konstigt, verkar inte gå att ladda ner den än. Antar att dom startar nått visst klockslag eftersom dom ska slå nått rekord. Den är ju brutalt snabb på att rendera sidorna! Helt klart trevlig upplevelse. En trevlig bekantskap. Snabb rendering, inga problem med mina add-ons (flashblock, adblock plus & foxmarks) Hmm min adblock vägrade den använda? Får nog se om det finns en nyare version... Tack, har bytt till den nu...finns det någon "subscription list" för sverige? Eler skall man köra med EasyList (USA) och lägga till egna efter hand? <b>>Eler skall man köra med EasyList (USA) och lägga till egna efter hand?</b>Nya firefox 3
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-rc.html
Edit: Menar förstås när den skarpa släppts i morgon!Sv: Nya firefox 3
Sen tycker jag att det är lite onödigt att ladda ner en Release Candidate av Firefox 3 när den skarpa versionen släpps imorron.
/ThomasSv:Nya firefox 3
Sv: Nya firefox 3
/ThomasSv:Nya firefox 3
/JohanSv: Nya firefox 3
Sv:Nya firefox 3
Sv:Nya firefox 3
Sv: Nya firefox 3
Så gör jag. Och använder man regexp på ett bra sätt så behöver man inte lägga till speciellt ofta.