Hur kan det vara så?? Det kan väl vara en sämre hårddisk i den externa även fast märket är detsamma. Men jag har ingen personlig erfarenhet av externa hårddiskar så jag vet inte. Har tänkt på det med men tror inte företag vågar sig det och förstöra sitt rykte Disken i sig är säkerligen den samma, men kabinettet är säkerligen inte den bästa,Ingen stor skillnad mellan priset på en intern och extern hårddiskar
En del säger de är billiga och dåliga diskar men tittar jag på
Maxtor så har de en intern HD på 1TB och en extern HD på 1 TB och det skiljer sig bara 40 kr??Sv: Ingen stor skillnad mellan priset på en intern och extern hårddiskar
/ThomasSv:Ingen stor skillnad mellan priset på en intern och extern hårddiskar
Sedan har ju alla hårddiskar garantier och det.Sv: Ingen stor skillnad mellan priset på en intern och extern hårddiskar
Jodå... visst skiljer det på kvaliten. Det är inte bara hårddisken det hänger på i en USB variant.Sv: Ingen stor skillnad mellan priset på en intern och extern hårddiskar
sedan var det något om WD:s externa har jag för mig, att man inte skulle kunna lagra vad man vill
när det gäller mediafiler. Som sagt så minns jag inte helt, men det var något sådant i alla fall.