Fullt upp, men man har alltid tid att klaga på aftonbladet. ;-) Slog mig också när jag såg bilden, vem vill betala för att se ut sådär.. :) Det där gör man på 5 röda, nästan. Kan göra det för 50 kr per bild, men ju fulare unge dessto dyrare ;-) Nej Niklas,Gnistrande tänder ;-)
Kolla in http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3179633.ab
Vad de gör är alltså en uppenbart överdriven ökning av både kontrast och ljusstyrka, och sen en enkel patching på alla större prickar och en alldeles för kraftig blur så att all tillstymmelse till struktur försvinner, och bilden ser uppenbart redigerad ut.
Man kanske ska ta det lite lugnt här. Kan det månne vara samma "Martin Rex" som finns här?
=)Sv: Gnistrande tänder ;-)
Sv: Gnistrande tänder ;-)
Har för övrigt arbetat med att redigera skolfoton före tryck, gick igenom och satte dit ögon som försvunnit på grund av blixt i glasögon, satte svart under kjolar etc. En gång fick jag ta bort en "klassnamnsskylt" som en lärare höll i på kortet, blev till att konstruera arm och byst.
Vissa individer fick man också helt radera från bilden då de hade skyddad identitet, men ändå hade ställt sig för att bli fotograferad.
Ja, som vanligt har inte Aftonbladet något vettigt att rapportera, en anledning till att jag inte läser skiten...Sv: Gnistrande tänder ;-)
Det är en namne.
Vi får ibland varandras post men vi känner inte varandra och bor inte i samma stad.
Han fick f.ö. några bilder från en begravning jag hade varit på :-)
Han blev nog förvånad....