Skall in och opereras nu 9/10 Kapten <b>Utfall</b> fick ett <b>infall</b> att göra ett <b>anfall</b> mot sin fru, Jaaadå det blir säkert bra. Jag har förstorad prostata (69). Citat brev till mina söner och dotter.: Ang. Godartad prostataförstoring (Gubbesvär) Tack Svedala. Du är en som jag känner broderskap med. Det går säkert.. På metall-pissrännor så brukar man få lite ljusare toner ju längre upp man siktar, men det gäller att bygga upp ett tryck.. ;) Får en bild i skallen en hel orkester står med var sin pisseränna och ska spela mozart. mmm... men det behöver inte vara en "live" konsert. Hm, tja, kan ju inte bli skitmusik av det i alla fall? Eller behövs det för att få tryck i basen? En iakttagelse jag gjorde under min operation i underlivet.Operation
Fae.... vad dom vet mycket om en.
Var inne på församtal med narkosläkare och op doktor.
"Ser att du är gammal sjöman" sa doktorn.
"Har du blivit opererad förut ?"
"Nej men akterut en gång"Sv: Operation
som i <b>nödfall</b> gav sitt <b>bifall</b> och fick ett <b>missfall</b>, å de va <b>DU</b>Sv:Operation
Dom skall "hyvla". "No big deal" "Piprenasare i röret" . När jag trodde jag var färdigpissad
hade jag 2 L urin kvar i blåsan. Njurarna sa "nu får det vara nock."
Djävl glad att jag hade bra PSA värde (4.0)
Bouppteckningen gick bra . Min Bror och jag är goda vänner , jag fick mina 25 %
Så är det.
Blir mindre och mindre här hos Pelle som engagerar så det blir mest sådant här Bull Shit.
SvenSv:Operation
Hej på Er
Opererades Torsd. kl 1400. Dom karvade av prostatan så röret blev normalt.
Pissar nu så det ekar i plåten på pissrännan. Man kan få olika tonläge om man är skicklig.
Funderar på att uppträda som pissrännemusiker.
Kom hem nu Fre kl 17:00 . Bluffade ut mig dom ville ha kvar mig ett dygn till.
Sa att jag skulle ersätta Henke Larsson vid morgondagens landskamp mot Portugal.
Det kommer lite blod i urinen men det är normalt.
Nu återstår att testa det första knullet. Gurli är sugen.
Fae... vet om jag får upp den. Läkaren sa att det skulle funka som vanligt.
Men ! sperman kommer att gå upp i urinblåsan så jag får pissa ut det.
Det blir inga fler barn från mig.
Hälsningar Sven (Stabben)Sv:Operation
Fae... kan man spela på såg , lie och rövhål skulle man väl kunna spela på pissränna ???
Eller ?Sv: Operation
Sv:Operation
Fast då gäller det dricka djävla massa vatten att hålla på så länge :-)Sv: Operation
Som "Svedala" skriver man kan fånga olika toner i plåten. Mikrofon och mixer
Så det får bli lite "mixing" "datatrolleri" där så skall Vi nog få ihop en käck låt. Sv:Operation
Sv:Operation
Dels hade jag en rolig avslappnad konversation med operationsnissarna.
Jag låg och kollade på skärmen när han "hyvlad" min prostata. Jag fick en djä... "avhyvling"
Fae.... Ta dig om du förstör mitt sexliv sa jag till honom.
Svensk sjukvård är BRAAAAAAAAAAAAAA.
Nu är jag inte "rasse" men sköterskorna sa att det var en djä... skillnad om det var en
turk/Serb /Kosovo eller annan sydeurope eller svensk dom skulle operera.
Vi är trygga i vårt system. Vi litar på varandra.
Ni skulle hört vilket djä... gnäll jag fick hör från patienter från olika kulturer.
2 dagar SÖS Urolog sen åkte jag hem .
Nåt som gjorde mig djä... glad var att många undersköterskorna var ifrån princip Thailand eller Afrika
Dom kommer att växa och bli vår nästa generations överskötorskor.
Tack för att jag blev född under ett socialdemokratiskt ledarskick.
Giriga djä... liberal kapitalister ser Vi idag hur det går.