Kungen är på älgjakt och uttalade sig om vargstammen. <b>"Osammanhängande tankar och allmänt virrigt intryck. "</b> Hade jag varit Kung skulle jag säga till reportern och titta honom/henne stint i ögonen. Så här sade Kungen ordagrant. Jaaaaaaaaaa BRA att du tog dig tid. Jag har haft honom som elev i mitt yrke. Går ju inte avsätta kungen, fasiken vad 10:or som måste bytas ut. Idag har jag kollat vad jag skrev. Ok, kungen var nog inte riktigt förberedd i det uttalandet, och man märker ju att han försöker undvika att säga något som blir "kungakrisen" i nästa dags Expressen/Aftonbladet, vilket bara får uttalandet att märka mer virrigt. <b>Kallar du kungen för rasist nu? </b>Asgarv Kungen.
När jag såg det sa jag till min sambo börjar han bli senil.
Osammanhängande tankar och allmänt virrigt intryck.
Nu blir det debatt.
Mycket riktigt. Citat : Karin Ekman. "Var Kungen full".
Ja du Karl Hubertus (1946) du har det inte lätt. Låt Viktoria ta över och njut av ditt otium.
Sven Monarkist (1939) ock socildemokrat in i hjärtat.Sv: Asgarv Kungen.
Du kan väl återge lite av vad han sa? Det låter som om det skulle passa in som handsken
i dina trådar.
syftar på:
"Osammanhängande tankar och allmänt virrigt intryck. "Sv:Asgarv Kungen.
Braaaaaaaaa så skall jag tas. Jag är är nog lika virrig som Karl Hubertus.
Men det var ett "flummsnack" om att det fanns för många vargar och dom fanns för närma slottet.
Kungen sover lite dåligt för att vargarna kom för nära hans slott och hotade äta upp han prinsessor.
Om du önskar kan jag berätta mer ur den sagan. Sov Gott det var bara en saga. !
Hoppas att jag inte skrämde dig !
Sagan heter Kungen och vargen , läskig djä....Sv: Asgarv Kungen.
"Ge fae... i vargen och ge fae.... i mig. Vi vill vara ifred båda.Sv:Asgarv Kungen.
– De äter mycket, det är ju bara så. Och man måste ju snart… som jag ser det måste vi börja beskatta en stam, för det är bara att räkna på:
Om det är två nu, det blir då sju nästa år, och sen så är det bara… om de får hitta sina partners i skogen någonstans då exploderar det ju.
Så att nu är det dags att börja fundera lite grann hur mycket, ja, några stycken måste man väl snart… för att hålla igen.
Det exploderar annars, och det är kanske inte så bra. Och sen brukar jag säga, om de håller sig i skogen, självklart jättebra, och de är vilda.
Men så fort de blir för många kanske de söker sig andra marker, och så skaffar föda, går närmare… ja, tätorter och så vidare, och då är det fel, då ska de inte… de ska vara vilda.
Detta uttalande kallar jag för INTE-lligent
Sv: Asgarv Kungen.
Man håller ju på att skratta på sig. Sorgligt.
Det finns djupare bakgrund.
Kan man ha sådana här åsikter om livet så får man fundera på övrigt.
Gäller detta även Judar och Romer ?
Tanken ligger nära.
Det är kört Kungen ! Avgå !Sv:Asgarv Kungen.
Djä... nolla som inte skulle klara sig i ett normalt liv.
Jag skulle bli åttalad för majestätsbrott om jag sa skrev som jag gör nu på 1800 talet.
Likväl kära vänner så vill jag ha honom som kung och vill att Viktoria tar över.
Det är en trygghet som är värd att bevara tills Vi kommer på något annat.
Nå djä... president som man myglar fram är inget att kämpa för.Sv: Asgarv Kungen.
Vi har väll ett kungar och det för vi har dålig fantasi på vad tusan de ska vara på sedlar.
Helt otroligt att det finns några som INTE är kungar på en del sedlar fast det är ju i lägre valörer.
JAG VILL HA ASTRID LINDGREN PÅ EN SEDELSv:Asgarv Kungen.
Mmmmmmmmmmm. Inte speciellt bra.
Men ! min analys är att jag reagerar när någon spelar Gud. Ta bort , inte Ta bort.
Ha det kungen. Släpp inte fram någon djä... journalist utan att du har rådgivere bakom.
Släpp fram Viktoria det är dags nu. ! Njut av ditt otium.Sv: Asgarv Kungen.
Men din retoriska fråga SvenPon är riktigt jäkla tramsig.
<b>Gäller detta även Judar och Romer ? </b>
Kallar du kungen för rasist nu?
Vad händer om vi byter ut ordet "journalist" i nedanstående citat från dig?
<b>Släpp inte fram någon djä... [sätt in rom eller jude här] utan att du har rådgivere bakom.</b>
Är du rasist SvenPon?
Dagisargumentation!
Själv är jag f ö vargkramare OCH kungakramare, så uttalandet av Kungen var lite konfliktfyllt (inom mig), minst sagt.Sv:Asgarv Kungen.
Nääääääää bara för att hans pappa och övriga släktingar bakåt var nasiztsympatisörer behöver
inte detta drabba honom.
Hans pappa älskade att umgås med Göring och dom andra grisarna.
Det kan inte han hjälpa.(född 1946) Han är för dum för att vara övertygad rasist.
Motståndsrörelsen tog livet av hans pappa 1948-1949 Kastrup flygolycka !.
Umgås man med hundar får man hundloppor !
Tycker dock att formuleringarna i hans argumentation förde tankarna åt det hållet.
Han skall helt enkelt inte göra uttalande som kräver eftertanke och förmåga att känna försåten i frågan.
Hans uttalande stärkte inte oss monarkianhängare.
Han borde insett att frågan är infekterad och var en fälla..