Vi är ett gäng som är på PDC och live microbloggar från PDC i L.A. Så om du vill veta vad som händer kolla in blog.pellesoft.se Det är inte mindre än 6 personer som bloggar nu på blog.pellesoft.se - så titta vad dom gör, vad dom tittar på, vad dom får höra och inte minst vad de får för information om nya spännande tekniker. Cloud kommer säkerligen snackas om länge ... Hoppas Patrik är mer kritisk mot bilder han skickar upp. !!! Haha, Skulle vilja se fler än 10 inlägg i feeden, 10 är för få. Jag har starka misstankar om att jag har missat ett par inlägg idag.. <b>Finns ingen blixt på våra bloggtelefoner vi använder. Jag tycker dessutom att det är bättre med en dålig bild än ingen alls. </b> <b>10 är för få. Jag har starka misstankar om att jag har missat ett par inlägg idag..</b> > Du har missat det mesta. Det är bara så. ! Ett stort tack till alla er som berättade om PDC:n och vad ni hade för intryck efter sessionerna. Det här måste vi göra om, grymt uppskattat av mig och många kollegor som läst.Live feed från PDC i Los Angeles
Sv: Live feed från PDC i Los Angeles
Sv:Live feed från PDC i Los Angeles
De senaste var bedrövliga och skulle spara minne.
Citat: Använd blixt nästa gång.
Skämmer i annars intressant repotage.
Nochalans jag skickar något till bönderna.Sv: Live feed från PDC i Los Angeles
Finns ingen blixt på våra bloggtelefoner vi använder. Jag tycker dessutom att det är bättre med en dålig bild än ingen alls.Sv:Live feed från PDC i Los Angeles
Sv: Live feed från PDC i Los Angeles
Inte speciellt intelligent skrivet. Jooooooooooo dålig bild skämmer helheten. Bättre att inte ha bild.
Varför !!! ??? ända in i helvete skicka bild som ingen ändå kan se ????Sv:Live feed från PDC i Los Angeles
Du har missat det mesta. Det är bara så. !Sv: Live feed från PDC i Los Angeles
Det där får du utvecklaSv: Live feed från PDC i Los Angeles
Stort tack!
//Pelle