Citat: > Finns så många skrämmande ex. på hur bolag inte förstår att nu är det bra . Låt det vila. ! Tycker inte om din vårdslösa ton mot gamla pionjärlösningar. <b>Braaaaaaaa Mozilla Ni förstår. Nya fräscha projekt. :-b</b> mmmm.... Tycker nog att jag hållit en rak linje. Sven: <b>Firefox 3. 2:an dög ju alldeles utmärkt förut. </b> Oskar. Vad du försöker säga är att du inte har någon anledning till att du tycker att Firefox 2 inte ska supportas, men att vb 6 ska supportas? Och att firefox ska utvecklas, men inte windows? Har jag uppfattat dig rätt då? Dumdjä... Skrev jag det. ? Du har inte skrivit någonting som kan förklara ditt resonemang angående ditt godtyckliga ställningstagande för vad som ska utvecklas resp. vad som inte ska utvecklas. Personangreppen har inte förklarat någonting Förlåt ! Det har jag iofs inte gjort, _du_ har i den här tråden klart och tydligt skrivit att Firefox ska utvecklas och gamla versioner ska slängas, men inte VB 6/Windows. Du börjar med att skriva att det är bra att saker utvecklas, för att sedan skriva att det var bättre förr. Jag kan inte se logiken i det. Jag inser att det är svårt att skriva uttala sig så att det inte kan misstolkas. Det är en konst. <b>Det har jag iofs inte gjort, _du_ har i den här tråden klart och tydligt skrivit att Firefox ska utvecklas och gamla versioner ska slängas,</b> > Var i tråden ovan hittar du detta påstående ! ? *LOL* Phuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.FireFox vägs ände. !
<b>Mozilla uppger att det planerar att släppa två stycken säkerhetsuppdateringar till Firefox 2 innan webbläsaren slutligen går i graven i slutet av året.</b>
Braaaaaaaaaaaa. Äntligen någon som förstått att nu är det "Nock"
Finns så många skrämmande ex. på hur bolag inte förstår att nu är det bra . Låt det vila. !
Vista Windows 7 Office mfl mfl . Djä... bull .
Braaaaaaaa Mozilla Ni förstår. Nya fräscha projekt. :-bSv: FireFox vägs ände. !
Jag håller med, de har hållit liv i VB 6 & Win 98 på tok för längeSv:FireFox vägs ände. !
Tycker inte om när nissar som du suger i sig allt nytt "bull" som kommer
och måste vara bättre än det Vi redan har.
Ni saknar kritiskt tänkande. Vista är väl ingen bra produkt i denna moderna tid . Eller !?
Nytt är bättre. !?. Lura Folk för att nytt måste vara bättre. Phuuuuuuuu.
Varför försöker man då lansera Windows 7 ?
Blev så glad när FireFox kom och gav IE en konstruktiv match.Sv: FireFox vägs ände. !
Stämmer ju inte riktigt med din åsikt om vad Mozilla höll på med i [Email prog.] :-)
Edit: Stämmer ju inte ens med du skrev i den här tråden. Varför inte fortsätta med Firefox 2 istället för att göra Firefox 3. 2:an dög ju alldeles utmärkt förut.
/ThomasSv:FireFox vägs ände. !
Det finns en gräns när man inte kan suga ut karamellen mer.
Ang Thunderbird så är mitt svar/åsikt låt det vara det är bra nu.Sv: FireFox vägs ände. !
Först säger du att det är bra att de överger en gammal version (förra versionen till och med) för att satsa på det nya, direkt efter säger du att man ska hålla fast vid det gamla, flera versioner bakåt i tiden. Var ligger din logik i det uttalandet?Sv: FireFox vägs ände. !
Jooooooooo för fae.... täpp till det sista säkerhetshållet. Men !!! sen får det vara Nock !
Holländska pojken som satte fingret i vallen.Sv:FireFox vägs ände. !
Ledsen att du inte förstår och inte kan tänka logiskt.
OCH det djä... du kan inte läsa och förstå. Du har ett handikapp !
Jag har aldrig skrivit något som skulle kunna få din hjärna att utsväva i dessa dumheter.
Du måste ha djä... jobbigt om du har något arbete.
Om du inte har arbete så har du det också djä.... jobbigt.Sv: FireFox vägs ände. !
Sv:FireFox vägs ände. !
Är du Halloween droggad ?
Du skriver som om du är svampförgiftad.
Du kan inte analysera vad som står på raderna ovan.
Din svampförgiftade hjärna lägger själv till det som inte skrevs.Sv: FireFox vägs ände. !
Jag blir så djä... arg när man tillskriver mig uttalande och skrift som jag aldrig
Sagt / Skrivit
Hatar nissar som själv bygger upp historier kring det dom läser som inte finns. Dom är droggade !Sv: FireFox vägs ände. !
Jag anser att det är vist att inte trolla mer med FireFox det är bra nu.
Jag anser att Vb också har nått så långt det är meningsfullt att utveckla mer än VB 6 SP 6.
MicroSoft har inte begripit detta utan försöker suga ut Er nyhetsnissar på Er fobi att nytt är bäst.
Vb4 på sin tid och Vista Office nu i modern tid är bara bull för att suga på en gammal utsugen karamell.
Normala kunder behöver inte 64 bit. Bara en massa bull. Går inte snabbare , är inte effektivare.
64 bit behövs i forskarsammanhang mm. men ! Vi Svensson ser ingen skillnad.
I vissa fall t.om slöare. Kvalificerat "bullshit" för normalanvändaren.Sv: FireFox vägs ände. !
Bästa Oskar !
Var i tråden ovan hittar du detta påstående ! ?
Klart att man skall uppdatera sig men nu är det nock med det.
FireFox är nu färdigt .Bra !
PelleSoft är också bra. Slut ! funkar kanon.
Möjligtvis Pelle om du kan fixa så att sista datum på en tråd alltid ligger kvar,
så att man ser att just den rubriken finns.Sv:FireFox vägs ände. !
Läs första inlägget i den här tråden
> FireFox är nu färdigt .Bra !
Knappast
> Normala kunder behöver inte 64 bit. Bara en massa bull. Går inte snabbare , är inte effektivare.
Folk som testat att t.ex. rendera film/3d har konstaterat att det var enorm skillnad på samma hårdvara, beroende på om mjukvaran var 23-bit eller 64-bit. (Samma program alltså.) Vad sägs om spel sen? Eller att kunna hantera lite mer minne? Snabbare kopieringar (varför kopiera 32 bitar i taget om det går att kopiera 64?) Allt som beror minne, eller uträkningar på tal >= 64 bitar blir snabbare. På just uträkningarna blir det dessutom mycket snabbare.
Men med din argumentation så begriper jag inte varför du inte fortfarande kör på 8-bitars burkar.. Och knackar assembly.Sv: FireFox vägs ände. !
Citerar "Svedala"
Din djä... komma(,) knullare.