Hade tvättstuga idag som var 14 onsdag. Vet inte om du bor i en bostadrättsförening eller i en hyresrätt. Jag tycker att hon ger prov på stor städvilja, om hon ger sig ikast med att städa ett helt <citat>tycker att hon ger prov på stor städvilja</citat> Har kommit på att dessa "hucklekärringar" skyddar sig bakom en mask. Jag blir upprörd. ! <citat>Håller på att bli "rasse" Förlåt Gud. Jag har blivit "rasse"</citat> När jag bodde i lägenhet var det mycket bråk om tvättstugan, det löste sig på bästa möjliga sätt genom att den som skulle tvätta blev skyldig till att städa tvättstugan innan han använde den. I början var det då ett par stycken som svinade ner rejält men det löst sig snabbt då andra (för att tydliggöra behovet av städning) bokade tiderna innan och helt enkelt pissade på golvet framför tvättmaskinen. Efter det var det ingen som svinade ner mer än normalt.. Tvättstuga !
Skulle vilja införa övvervakningskamera i denna stuga.
Helt djä... otroligt hur folk beter sig.
Jag har köpt ny borste 10 :- att borsta tumlaren.
Icke "förstår inte". Städa golvet "inte"
Nääääää blir så tröt på dessa sv... skallar som alltid tror att någon annan skall göra jobbet.
Skyll inte på okunskap, det är nonchalans.
Dom vet lika bra som jag vad som gäller för god grannsämja.
Sven ej "rasse" men skulle gärna vilja läxa upp dessa djä... nonchalanta dumma huckle kärring .Sv: Tvättstuga !
Men detta är i.s.f en fråga för styrelsen eller fastighetsägaren.
Har du talat med någon av dem?
<citat>Jag har köpt ny borste 10 :- att borsta tumlaren.</citat>
Borsten kan sitta fast med en kedja på tumlaren.
Kanske tillsammans med en liten informationsskylt.
Säger en som varit ordförande i bostadsrättsförening i 14 årSv: Tvättstuga !
tvättstugegolv med din lilla 10kr's borste. ;-)Sv:Tvättstuga !
Och hur vet du att det är en hon?
Dessutom skrev väl SvennePon att det INTE var städat.Sv: Tvättstuga !
"Du får inte röra mig" Min sambo jobbar i skolkök . Det gäller i min lokala butik och övrigt.
I Helvete nu får det vara NOCK.
Sven icke "Rasse"Sv:Tvättstuga !
Därför att samma regler som gäller för mig och min uppfostran
inte gäller nu i tvättstugan.
Det är alltid någon annan som skall ta itu med ev prob och städa till Svensson .
Håller på att bli "rasse" Förlåt Gud. Jag har blivit "rasse"Sv: Tvättstuga !
Det heter inte Gud, det heter Allah! Jalajala.Sv: Tvättstuga !