... kan vi nu en gång för alla komma överens om att våra respektive På min (HTC Touch Diamond) så kan jag själv ställa in huruvida den ska anpassa bilden åt något håll eller skicka den som den är. Samma med min jobbtelefon (Nokia 6500 Slide). Exakt hur det funkar med just din modell kan jag inte säga, men det borde finnas på mer eller mindre alla modeller kan man tycka. menar du att du utan problem kan skicka en bild tagen på din Måste du skicka som MMS? Det brukar ju gå att skicka filer via Bluetooth (utan att modifiera filen), eller kopiera via dator t.ex. Men det kräver ju förstås att man har båda telefonerna på samma ställe. Det kanske var underförstått att det skulle gå via mobilnätet? :) Har du epost-möjlighet på telefonerna gissar jag att det går den vägen som en bifogad fil. Johannes, mobilnäten begränsar ofta MMS till 300kb och så spelar det ju ingen roll att mobilen i sig klarar av att skicka större bilder. Men som Johan påpekar så finns ju alltid möjligheten att skicka som epost.Din mobil suger!
mobiltelefoner suger bigtime och att de är ena ynkligt trögtänkta
små primitiva ... FÖRBANNADE J Ä V L A S K I T #%&%¤#
(I detta läge började undertecknad med oprovocerat våld gå lös på
diverse inventarier på sitt kontor)
.....äh !? var va vi nu nånstans?
Jo, kan man inte skicka en bild man tagit med sin mobil till en annan
mobil utan att man, hur ska man säga ? få se nu ....
BEHÖVER KOMPRIMERA DESSA STACKARS LILLA #%&# JÄVLA!!!!
eller kan man det? Sv: Din mobil suger!
//JohannesSv:Din mobil suger!
mobil till min mobil och att den inte skalas ned??
Kan du berätta isåfall hur?Sv: Din mobil suger!
/JohanSv:Din mobil suger!
/Thomas