Nytt år, då sitter jag och tänker tillbaka lite. Jag har varit här sen 2002, då var jag 14 år gammal. Nu är jag 21. Letade upp lite gamla trådar som jag skapade för 6-7 år sedan, och vad roligt det var att läsa! Rickard, jag känner igen mig, har också hängt här sedan 2002, fast att jag nu är 20 då.. Man utvecklas mycket, både socialt och "tekniskt" :) Håller med! Har nog hängt med sedan -98 eller -99, men så gamla forumsinlägg finns inte kvar som tur är :) Jag städade bokhyllan förut och hittade synder från 1996 och Word/Excel 4,0. Tänk vad tiden har gått från det att man programmerade skrivmaskinen för att sen börja med VBA och sen trilla in på webb, och sen tråkigt nog trillat bort från programmeringen. Jag undrar mest hur fan du hittade dina gamla inlägg? =) Jag tror jag har varit med från starten mer eller mindre, hittar i alla fall gamla spår från 2000: http://web.archive.org/web/20000308004001/www.pellesoft.nu/scripts/_forumsum.asp > Jag undrar mest hur fan du hittade dina gamla inlägg? =)Vad gammal jag blivit, och vad jag har lärt mig.
Tänk att jag har varit så tanklös, och inte var jag speciellt trevlig mot dom som försökte hjälpa mig heller. Det var väldigt rolig läsning må jag säga, som att se sina gamla baby foton "Har jag varit så liten?!?" Men! Jag ser samtidigt att jag faktiskt har utvecklats mycket som människa sen dess.
Ser framåt och hoppas att jag fortsätter utvecklas på samma sätt. Grundläggande felsökning har också bankats in i mitt ibland något tröga sinne ;)
Tack till alla här på Pellesoft, för allt under dessa 7 år. :)
<sjunker in i mina tankar igen>Sv: Vad gammal jag blivit, och vad jag har lärt mig.
Sv: Vad gammal jag blivit, och vad jag har lärt mig.
/JohanSv:Vad gammal jag blivit, och vad jag har lärt mig.
Minns att jag var med på det som var innan Pellesoft blev till och nu har det blivit bra många år här som medlem.Sv: Vad gammal jag blivit, och vad jag har lärt mig.
Sv: Vad gammal jag blivit, och vad jag har lärt mig.
Verkar som att Pellesoft har utvecklats lite sen dess ocskå :-)
/ThomasSv:Vad gammal jag blivit, och vad jag har lärt mig.
Google :)