Hej Nu tar du väl i så livstycket spricker. Djä... trams kärringgnäll. Ni som hackar och saboterar, har ni aldrig tänk på att ni förstör för alla andra, eller ni kanske inte ens bryr er? Vi vet att vissa här driver någon slags personlig vendetta mot Pelle men måste det drabba alla andra? Min gissning är att dessa personer inte ger sig förrän de sänkt PS totalt, jag tycker det är så djälva fult gjort. En undran, är det en sk "merit" att ha förstört någons community?Besviken
Jag har läst massor och skrivit en del på forumet. Tycker om pellesoft, ett forum där man kan få lite hjälp när man kört fast och det känns hopplöst. Har alltid haft höga tankar om Pellesoft och Pelle gör ju ett bra jobb.
Tyvärr så gick jag in i skrivklåda delen och blev så besviken. Det gnälls ju bara på varandra och pajkastning till höger och vänster. Helt plötsligt så sprack bubblan och Pelles jobb kändes nästan lite förgäves. Tråkigt, blev besviken. Sv: Besviken
Den seriösa delen är lika bra som den alltid varit.Sv: Besviken
I min värld är inte det någon speciellt bra merit och inte något jag skulle skryta med.
what goes around comes around som de säger, kanske något att tänka på när ni söker jobb i framtiden.
Sitter nu och pratar med en person som avregistrerat sig pga allt tjaffsande som är. Är ni stolta ni som förstört för alla oss andra? Om någon tror SvenPon är problemet så tänk om...
Det är nog flera som lämnat pga vissa personers framfart och saboterande även om de inte skriver det öppet.
Jag saknar den tiden då de var fart i forumet och chatten. Det var alltid folk där som man kunde snacka bort en stund med.