Smart som man är så använder man ju automat. inlog på pellesoft.se. När jag nu för att hämta hem software blir ombedd att uppge mitt användarnamn blir jag ställd. Jag har ju totalglömt det! Och inte kan man se det någonstans heller, varken på kontot eller i bekräftelsemail. Nu för tiden är inloggningsnamnet=mailadress. Om du kör på det gamla systmet kan du få lösenordet/användarnamnet mailat genom att fyll i din mailadress vid inloggningsrutan och sedan trycka "Glömt lösenordet?" har jag för mig. Frågan är om det är användarid eller användarnamn (typ nickname). Eftersom nickname lite halvt togs bort för några år sen, så misstänker jag användarid. Om det är nickname så borde man nog kunna se det där man ändrar sin profil. Glömt lösenord får du om du skriver din epost-adress och trycker logga in. Som en användare antyder så är användarnamnet userid som du ser på din profil om det gäller det nummer du använder för att logga in på MSDN-AA.Få fram användarnamn.
Att skicka ett mail till pellesoft.se är rätt hopplöst, dem svarar ändå aldrig. Någon som har något tips?
Mvh ASv: Få fram användarnamn.
/JohanSv: Få fram användarnamn.
Hur man ser sitt egna är väl kanske inte helt uppenbart, men din är 26297 (ser man i url:en om man kollar någon annans profil).Sv:Få fram användarnamn.
Ps. jag läser varenda mail, men svarar inte på alla