En kärring här i min hemby kallar dom 7-11 (Seven Eleven). En helt onödig kommentar från dej FM. Annars så brukar väl Statoil ha öppet dygnet runt på de flesta ställen. Vad hände med att gilla läget?Öknamn
Käften är öppen och igång dygnet runt.Sv:Öknamn
Ska vi kunna hålla detta Forum levande så tror jag att vi vinner på
att höja mogenhetsnivån nåra snäpp. Vet att det är även andra
som behöver en korrigering angående detta här inne, men...
Om du hoppar på mej nu och försöker göra dej rolig på min bekostnad
för nåt ev stavfel eller liknande, så har jag ändå fått tycka nåt.
Till dej Sven så blir 24 tim/dygn väl 24-7 (Twentyfour Seven) i så fall? :-)
ChristerGbgSv: Öknamn
Så jag tycker vi döper kärringen till Statoil istället.Sv: Öknamn
Gillar man det inte kan man dra. Det är tydligt. Det är många som gör och det är tråkigt.
PS är vad det är och vad medlemmarna gör det till. Att det ligger efter utvecklingsmässigt försämrar inte kvaliten på de svar dem som är kunniga ger. Ovärderligt att få ett snabbt bra svar i en pressad sits. Bara det räcker för mig att gilla läget.
Alla åsikter om hur det skulle kunna göras bättre utvecklingsmässigt går att förstå och respektera likväl som Pelles inställning går att förstå och respektera i egenskap av att tillhandahåller sidan i befintligt skick i egenskap av ägare.
Det går inte att komma förbi det hindret, så gå runt det i stället och gör en insats där det går att göra en insats. Förslag 1: Bete sig civiliserat. Förslag 2: Bete sig som gäst och inte ockupant. Förslag 3: Mata inte trollen. Vare sig stortrollet eller småtrollen.
Någon fler som har förslag?