Har en dell latitud d800 som skärmen har blivit helsvart på. Ser ingenting och är rädd att det blir till att skaffa en ny. Business/Ultimate. Jag kör med business, fungerar prima. Det som kan vara lite knöligt är att debugga en del saker - eftersom att du inte kör som admin längre (vilket man iofs inte ska ha gjort tidigare heller..) så är det inte lika enkelt att t.ex. debugga i iis. Å andra sidan så kanske man inte behöver det alla gånger heller, och behöver man det så får man antingen köra vs.net som admin eller skaffa sig lite mer rättigheter i systemet. <b>eftersom att du inte kör som admin längre</b>Hjälp med ny bärbar dator
Vet någon om det går att fixa på något sätt så hade det varit toppen.
Jag behöver datorn för programmering i visual studios, dreamweaver. Använder mig av photoshop, flash m.m. Även mySQL och access
Har använt XP professional för att bla ha tillgång till IIS.
Nu blir det väl Vista som kommer att gälla. Hur funkar det med IIS, vilken version ska man ha för att använda sig av det och hur funkar Vista när man utvecklar?
Är det någon som kan rekommendera någon bra bärbar dator som passar mina syften. Den kommer att användas i arbetssyfte inte till spelande.
/TomasSv: Hjälp med ny bärbar dator
tips: minst 2 gb ram, men mycket gärna mer. så om du köper en burk med 2 gb ram, se till att det finns en ledig minnesplatsSv:Hjälp med ny bärbar dator
Det är väl snarare nu man kan köra som admin utan problem tack vare UAC?
/Thomas