Hej alla glada mäniskor... Jag finns kvar! Kul att du hittat tillbaka, hoppas det blir lite fler besök i framtiden :) Hej, hej, Det finns stor risk att du blir besviken. Pelle har varit passiv och dålig på att fixa buggar. Detta har medfört att folk har blivit irriterade. Därför är det ofta dålig stämning här numera. Äsch, lyssna inte på peppe, enda stämnings-sänkarna här nuförtiden är adhd-gänget Per Persson och Hjalmar.. Välkommen tillbaka! <b>Äsch, lyssna inte på peppe, enda stämnings-sänkarna här nuförtiden är adhd-gänget Per Persson och Hjalmar..</b> Men kolla Hej Johan dej kommer jag ihåg ju =) du kör ju audi oxå.. åååå Henrik fan många långa stunder på chatten minns jag... Hej hopp Minns ni mej ?? =)
Asså var jätte länge sen jag var här, skäms nästan...
var på en crystal report kurs i veckanoch insåg heltplöttsligt att jag saknade programeringen, tänkte ta upp den igen å se vad som händer tycker man att det är lika kul som det var för försöker jag nog söka jobb inom det igen...
Undrar lite om alla är kvar som var här när man härjade som mest... satt å chattade sej genom nätterna å flummade runt =)
vad ju faktiskt här jag hade min fösta internettfylla =) usch
Väl mött igen
/Nicklas Grahn Sv: Hej hopp Minns ni mej ?? =)
/JohanSv:Hej hopp Minns ni mej ?? =)
Chatten var det fart i en gång i tiden, får se om det kan bli lika igen någongång :)Sv: Hej hopp Minns ni mej ?? =)
Sv:Hej hopp Minns ni mej ?? =)
Sv: Hej hopp Minns ni mej ?? =)
Har du något behov av att tillskriva andra människor olika syndrom?Sv: Hej hopp Minns ni mej ?? =)
några andra namn känner jag igen men inte så där jättemycket =)
nå får väl börja hänga på chatten igen å supa på fredagkvällar..
Hmm får se när var man här som mest.... Oj kring 2002-2003 skulle jag tro att det var...
Får kolla när jag skrev några inlägg på forumet *skratt* (kollat forumet) =)
Va är Inte pelle här nåmer ??? nåja han är ju bara admin. får väl köra ikappa han på mcen å tala om att han får ta tag i detta...
kram på er alla