Din sambo / fru FaceBook . Vad blir man beroende av, på FaceBook? Jag måste ha missat någon knapp eller har jag inte tillräckligt med vänner... eller sprutorna... ooooohhh facebook-sprutorna... är fan bättre än alla jävla droger som finns där ute! Har inte heller riktigt fattat poängen med facebook. Verkar bara handla om att skicka runt kedjebrevsliknande "spel". Facebook är sååå mycket mer än bara kjedjebrevsliknande spel. Man kan också kasta får på varandra eller bita sin kompis och göra honom/henne till vampyr... <b>Har inte heller riktigt fattat poängen med facebook. Verkar bara handla om att skicka runt kedjebrevsliknande "spel".</b> <b>Och så använder jag FB nu. Inte bara för att hitta folk från förr iofs, utan lägger även till bekanta jag har i dagsläget. Brukar ofta också vara snabb att kommentera många av de artiklar en kompis med amerikanskt konservativa värderingar lägger in.</b> Min brors unge pillrade bort "v" & "b" tangentbordet. Bror råkade skifta på dem när han pillrade dit dem igen. Sedan kom bros kompis på besök och vill titta på sin j***la facebook..... men det blev virus och en svart dator efter "facevook" :-) Lär inte !
Dom är/blir som tokiga.,,
Mycket där som vill komma fram mmm..... :-)Sv:Lär inte !
Sv: Lär inte !
Sv: Lär inte !
Sv:Lär inte !
Sv:Lär inte !
Så uppfattade jag också FB i början. Men kanske var det för att det var nytt, inte bara för mig utan även för dem jag knöt kontakt med. Allt skulle de pröva. Själv var jag föga road av det.
<b>Eller så kan man använda det till att hålla kontakt med folk från förr.. :)</b>
Och så använder jag FB nu. Inte bara för att hitta folk från förr iofs, utan lägger även till bekanta jag har i dagsläget. Brukar ofta också vara snabb att kommentera många av de artiklar en kompis med amerikanskt konservativa värderingar lägger in.Sv: Lär inte !
Det är väl lite av det som är tjusningen med FB anser jag. Inte att kommentera artiklar med amerikanskt konservativa värderingar, utan möjligheten att på ett enkelt och ganska överskådligt sätt se vad ens vänner gör.
Små enkla saker som att om jag finns med på en bild som en person jag själv inte är vän med har i ett album så får jag reda på att finns med där och kan även se den.
/ThomasSv: Lär inte !