Hilfe! Den där sajten gör mig galen. Jag tror du kan ladda ner den också - fungerar inte det så säg till mig via mail till pelle@pellesoft.se så ska jag hjälpa dig Jo! Loggade in på nytt och såg att jag kunde ladda ned den. Håller på med detta just i denna stund, med tanken att jag isåfall får försöka bränna ut programmet, då jag vill ha det på cd-skiva. Men, när jag sitter och läser så blir jag lite förbryllad: Nja, det programmet är bara ett nedladdningsprogram, du behöver det bara för att ladda ner. Det som stå är att om du stänger programmet under nedladdningen och vill fortsätta senare så måste du ange samma katalog som förra gången för att den inte ska börja om med nedladdningenFörvirrad ang. studentlicens Windows XP-skiva
Skulle beställa hem en studentlicens genom MSDN, och efter att beställningen var klar konstaterar jag snopet att man inte har frågat mig VART skivan ska skickas! Vet dem rent magiskt vart jag bor?
Jaha, hur gör jag nu? Har jag försakat min chans att få tag på en studentlicens? För jag antar att jag inte bara kan "backa" och ta en nedladdningsbar version (som jag inte vill ha)?
MvhSv: Förvirrad ang. studentlicens Windows XP-skiva
Sv:Förvirrad ang. studentlicens Windows XP-skiva
"If you wish to stop and start the download later, simply close this window and restart this LicenseKey executable to resume the download. The location of this file will depend on the directory you chose initially. Please be sure to keep the download destination directory the same as above for the resume otherwise the download will start from scratch. "
Innebär detta att jag ej kan bränna ut programmet, då det behöver själva LicenseKey-programmet som tvunget måste redirecta till det ursprungliga läget, vilket är min C/:-disk?
Ja, teknik, är den inte underbar så säg.Sv: Förvirrad ang. studentlicens Windows XP-skiva